اهداء حکم مسئولیت مدیر کانون فرهنگی هنری جهادیه در سمنان
اهداء حکم مسئوليت مدير کانون فرهنگي هنري جهاديه در سمنان

اهداء حکم مسئولیت مدیر کانون فرهنگی هنری جهادیه در سمنان

حکم مسئوليت مدير کانون فرهنگي هنري جهاديه سمنان با حضور مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان اهداء شد.
شناسه خبر : 52476 تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ حجت الاسلام «سید علی موسوی» در جمع اعضاء هیئت امناء مسجد النبی(ص) جهادیه سمنان با اشاره به فعالیت های خوب کانون جهادیه در شهرستان سمنان بیان کرد: این کانون بعنوان کانون رابط بین چندین کانون شهرستان می باشد که لازم است در این زمینه تلاش بیشتری صورت پذیرد تا بتواند کانونهای دیگر شهرستان را نیز فعال تر کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه مسجد جهادیه از قبل از انقلاب اسلامی و در دورات مبارزات انقلابی پیشتاز بوده و محور فعالیت های انقلابی بوده است، افزود: در دوران پیروی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نیز با تقدیم شهدا و برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی خدمات ارزشمندی به جامعه داشته است.

 

وی گفت: این مسجد در همه مسائل و بحران ها پیشقدم بوده و خواهد بود و اکنون نیز در مسئله زن و جامعه اسلامی که دشمنان در تلاش هستند تا جامعه اسلامی را به فساد بکشانند لازم و ضروری است تا مسجد جهادیه پرچمدار مبارزه با شبهات مطرح شده در مورد زنان باشد.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه مادر محور زندگی در اسلام است و تربیت نسل با ایمان و انقلابی بدست مادران رقم می خورد، بیان کرد: زنان و دختران نباید گول تبلیغات دشمن را بخورند و مادران وظیفه دارند در این برهه زمانی محکم و استوار از عقاید خودشان که همان عقاید اسلام است دفاع کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تصریح کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با توجه به وضعیت فعلی جامعه و اسناد بالادستی تصمیم گرفته است که به منظور ارج نهادن به مقام زن کانون های ویژه خواهران را تاسیس کند که در استان سمنان نیز نیز این موضوع در حال انجام است.

 

وی گفت: از مسجد جهادیه که در تمام مسائل عبادی و سیاسی و اجتماعی پیشگام بوده است انتظار می رود در این زمینه ورود پیدا کرده و نسبت به تاسیس کانون خواهران اقدام نماید.

 

حجت الاسلام موسوی در پایان با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین به این نتیجه رسیدند که باید قدرتمند شوند و در برابر رژیم اسرائیل ایستادگی کنند ، بیان کرد: ضربات قابل توجهی به دشمن وارد شده است و امیدواریم با مقاومت و ایستادگی به نتایج خوبی برسند و به تعبیر مقام معظم رهبری مسئله فلسطین کلید رمزآلود ظهور است و به نظر می رسد مسئله فلسطین قدم در راه ظهور است.

 

در پایان این جلسه نیز حکم مسئولیت خانم ادب، مدیر کانون فرهنگی هنری جهادیه در جمع هیئت امناء مسجد اهدا شد.