روایت همدلی با مردم سیل زده بخش کالپوش در «روایت گِل و دِل»
روايت همدلي با مردم سيل زده بخش کالپوش در «روايت گِل و دِل»

روایت همدلی با مردم سیل زده بخش کالپوش در «روایت گِل و دِل»

وزيري گفت: مسابقه عکس «روايت گِل و دِل» با محوريت همدلي مردم و مسئولين در رويدادهاي طبيعي و واقعه سيل در بخش کالپوش برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 52835 تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۴۶

«مجید وزیری» در گفتگو باروابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از برگزاری نخستين دوره مسابقه عکاسي «روايت گِل و دِل» در قالب قرارگاه فرهنگي حمايت از سيل‌زدگان بخش کالپوش شهرستان میامی خبر داد و افزود: این مسابقه با هدف به تصوير کشيدن مسئوليت اجتماعي و همدلي مردم و مسئولين در مواجهه با خسارت‌هاي سيلي که پاييز امسال دامن گير برخي مناطق شهرستان ميامي شد برگزار مي‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شقایق روستای نامنیک گفت: علاقه‌مندان می توانند عکس‌هاي خود را در ۷ محور «سيل و امدادرساني»، «نيرو‌هاي مسلح»، «سازمان‌هاي امدادرساني»، «رسانه‌ها»، «احساسات و عواطف»، «مسئوليت اجتماعي کودک و خانواده» و «اميد به زندگي» به شماره ايتا 09191746954 فرهنگ سراي رسانه کانون فرهنگي هنري شقايق ارسال نمايند.

 

وی افزود: دريافت آثار مسابقه عکس «روايت گِل و دل» از تاريخ 19آبان آغاز شده و تا25آبان ادامه دارد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شقایق روستای نامنیک تصریح کرد: آثار ارسال شده به دبيرخانه کانون فرهنگي هنري شقايق ، مستقر در روستاي نامنيک، پس از بررسي و تأييد اوليه وارد مرحله داوري شده و فرآيند داوري آثار از 25آبان ماه لغايت 28 آبان ماه انجام خواهد شد.

 

وزیری افزود: در مرحله نهايي داوري، از ميان ۲۰عکس برتر انتخاب شده، نفرات برگزيده معرفي مي‌شوند.

 

وی یادآور شد:  آثار نفرات برگزيده با رضايت کتبي صاحبان آن در يک نمايشگاه به نمايش درآمده و درآمد حاصل از فروش آن صرف امور سيل‌زدگان خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شقایق روستای نامنیک گفت: مراسم اختتاميه مسابقه روايت گِل و دل همراه با معرفي آثار برتر در تاريخ 10آذر برگزار خواهد شد.

 

لازم بذکر است اوایل هفته گذشته بر اثر بارش شدید باران در بخش کالپوش شهرستان میامی خسارات بسیاری به مردم این منطقه وارد شده است.