برگزاری مسابقه کتابخوانی در حمایت از مردم غزه توسط کانون محمد رسول الله(ص)سمنان
برگزاري مسابقه کتابخواني در حمايت از مردم غزه توسط کانون محمد رسول الله(ص)سمنان

برگزاری مسابقه کتابخوانی در حمایت از مردم غزه توسط کانون محمد رسول الله(ص)سمنان

صفا از برگزاري مسابقه کتابخواني در حمايت از مردم مظلوم فلسطين توسط کانون فرهنگي هنري محمد رسول الله(ص) شهر سمنان خبر داد.
شناسه خبر : 52895 تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۵۹

«محمد مهدی صفا» در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با محکومیت جنایات اخیر رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی ،بیان کرد: حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین اشغالی وظیفه همه مردم بویژه اهالی مسجد می باشد که مسجد الزهرا(س) در این زمینه برنامه های مختلفی را داشته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله(ص) سمنان با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی و ضرورت توجه نسل جدید به کتاب، افزود: به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین مسابقه کتابخوانی از کتاب «اسرائیلی که من دیدم،نه صلح،نه حرف اضافه» توسط کانون محمد رسول الله برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب روز چهارشنبه اول آذر ماه  از طریق آدرس اینترنتی https://survey.porsline.ir/s/u2H6USp  اقدام به ثبت نام و پاسخ به سوالات کنند.

 

صفا افزود: به نفرات برگزیده جوايز نقدي به ارزش یک میليون تومان اهدا خواهد شد که پس پایان زمان مسابقه در مسجد الزهرا(س) سمنان اطلاع رسانی خواهد شد.