استاندار سمنان از کانون فرهنگی هنری انتظار سرخه بازدید کرد
استاندار سمنان از کانون فرهنگي هنري انتظار سرخه بازديد کرد
همزمان با هفته کتاب؛

استاندار سمنان از کانون فرهنگی هنری انتظار سرخه بازدید کرد

همزمان با هفته کتاب و کتابخواني استاندار سمنان از کانون فرهنگي هنري انتظار شهرستان سرخه بازديد کرد.
شناسه خبر : 52962 تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۱:۳۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ «سید محمد رضا هاشمی »شامگاه جمعه  بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از کتابخانه کانون فرهنگی هنری انتظار سرخه بازدید کرد.

 

استاندار سمنان در جمع نمازگزاران مسجد ولیعصر(عج) سرخه با اشاره به فعالیت های دولت آیت الله رئیسی از ابتدای خدمت، بیان کرد: اقدامات حوزه نهضت ملی مسکن، جوانی جمعیت و وضعیت آب از مهمترین اولویت های استان سمنان بوده است که امیداوریم نتایج خوبی حاصل شود.

 

هاشمی با اشاره به حضور در شهرها و روستاهای نقاط مختلف استان با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی استان ،گفت: خدمت به مردم وظیفه همه مسئولان است و برای مردم شریف استان شبانه روزی خدمت خواهیم کرد و برای حل مشکلات آنان تلاش خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به انتخابات اسفند ماه سالجاری ، تصریح کرد: مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم است و رهبر معظم انقلاب نیز در این زمینه تاکید دارند که مشارکت در کنار رقابت،سلامت و امنیت برای انتخابات بسیار اهمیت دارد که امیدواریم مردم ایران اسلامی در این انتخابات نیز مشارکن خوبی داشته باشند.

 

استاندار سمنان با اشاره به جایگاه مساجد در جامعه اسلامی ،افزود: مساجد از ابتدای اسلام مورد توجه بوده و یک مکان مقدس بوده که در حوزه های دینی،سیاسی، فرهنگی و ... جایگاه ویژه ای داشته  و دارد.

 

هاشمی همچنین در ادامه در بازدید از کانون فرهنگی هنری انتظار سرخه ضمن تقدیر از فعالیت های این کانون، بیان کرد: اجرای فعالیت های فرهنگی هنری بویژه در حوزه کتاب و کتابخوانی که در کانون انتظار اجرا می شود در جذب کودکان و نوجوانان به مساجد بسیار تاثیر گذار است.

 

استاندار سمنان با گزامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی وظیفه ای همگانی است که کانون های فرهنگی هنری مساجد در این زمینه پیشگاه باشند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انتظار نیز در این بازدید گزارشی از فعالیت های کانون ارائه نموده که مورد تقدیر استاندار سمنان قرار گرفت.