سرمایه گذاری در حوزه مسجد عامل موفقیت در حوزه فرهنگ است
سرمايه گذاري در حوزه مسجد عامل موفقيت در حوزه فرهنگ است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

سرمایه گذاری در حوزه مسجد عامل موفقیت در حوزه فرهنگ است

فلاح سرمايه گذاري در حوزه مساجد را عامل موفقيت در حوزه فرهنگ دانست و گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد يک ظرفيت بزرگ و نماينده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي در حوزه هاي ديني مي باشند.
شناسه خبر : 53003 تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ « فرشید فلاح» در نشستی با قائم مقام معاونت ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه کانون های مساجد یک ظرفیت بسیار خوبی برای فرهنگ و ارشاد اسلامی می ابنشد، بیان کرد: در واقع این کانون های نمایندگان اداره کب در زمینه ارتباط با حوزه های علمیه و نهادهای انقلابی بویژه نماینده ولی فقیه در استان می باشند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: اگر ما روی مسجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد سرمایه گذازی کنیم موفقیت بیشتری را در همه ابعاد فرهنگی،هنری ،اقتصادی ،اجتماعی و سیاسی خواهیم داشت.

 

وی با اشاره به حمایت اداره کل استان از کانون های مساجد ،گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از بودجه هایی که در اختیار دارد از کانون های مساجد حمایت می کند و طرح ها و برنامه های کانون ها را مورد حمایت قرار می دهد.

 

قائم مقام معاونت ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز در این دیدار با تقدیر از ارتباط بسیار خوب ستاد کانون هایمساجد و اداره کل فرهنگ و ارشضاد اسلامی استان ،گفت: حمایت های اداره کل از مسجد باعث تقویت دین و اسلام می شود و موجب رونق مساجد خواهد شد.

 

«نجم الدین آفتابی » تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد ویژه خواهران را از مهمترین برنامه های این ستاد دانست و گفت: احیاء کتابخانه مساجد، طرح مسجد پایگاه قرآنی و ... از مهمترین برنامه های در کانون های مساجد می باشد.