تأسیس کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران پاسخ به نیاز روز کشور است
تأسيس کانون هاي فرهنگي هنري تخصصي خواهران پاسخ به نياز روز کشور است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

تأسیس کانون های فرهنگی هنری تخصصی خواهران پاسخ به نیاز روز کشور است

فلاح لاله زاري رويکرد جديد ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور را در تأسيس و راه اندازي کانون هاي تخصصي خواهران در مساجد پاسخ به نياز روز کشور دانست.
شناسه خبر : 53249 تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سمنان «فرشید فلاح لاله زاری» مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان رویکرد جدید این ستاد در تأسیس و راه اندازی کانون های تخصصی خواهران در مساجد را پاسخی به نیازروز کشورعنوان کرد و گفت: اجرای این طرح با استقبال بسیار بخش فرهنگی مواجه می شود.

 

وی  با بیان اینکه در اغلب برنامه های فرهنگی و جلسات، مخاطب اصلی خواهران هستند افزود: حضورپررنگ خواهران ایجاب می کند که نقش آنها در ساختار هم به سمت پررنگ شدن حرکت کند. لذا این تدبیرکانون های فرهنگی هنری مساجد در واقع پاسخ به یک خلاء و نیاز امروز محسوب می شود.

 

فلاح لاله زاری با اشاره به اتفاقات سال گذشته در کشور و شعار نادرست دشمن بر این که نظام جمهوری اسلامی به زنان و دختران اهمیتی نمی دهد اظهارداشت: این تهمت نیازمند یک پاسخ شفاف و روشن است که ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد با تأسیس کانون های تخصصی خواهران می خواهد توجه نظام به بانوان را که نشأت گرفته از توجه اسلام و انقلاب اسلامی به زن است، جلوه گر ساخته و در ساختارخود نیز سهمی برای ایشان قائل شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان با یادآوری اینکه با اجرای این طرح یک نیاز جدی جامعه امروز پاسخ داده می شود افزود: حضور زنان و مردان در مسجد، موجب زنده نگه داشتن شعائر الهى مى شود.