پایداری خانواده و زیست عفیفانه در کانون های تخصصی خواهران مورد توجه باشد
پايداري خانواده و زيست عفيفانه در کانون هاي تخصصي خواهران مورد توجه باشد

پایداری خانواده و زیست عفیفانه در کانون های تخصصی خواهران مورد توجه باشد

همتي بر توجه به پايداري خانواده و زيست عفيفانه در کانون هاي تخصصي خواهران تأکيد کرد وگفت: اميدواريم کانون هاي تخصصي خواهران در حوزه جمعيت و خانواده برنامه ريزي ويژه داشته باشند.
شناسه خبر : 53347 تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۲۱

به گزارش روابط عمومی  ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان؛ «سعیده همتی» مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سمنان در همایش آموزشی  مدیران کانون های تخصصی خواهران، کانونها را بازوان توانمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد وگفت: تمدن سازی محوریت کار کانون های مساجد باشد و یکی از موارد مهم در ارتباط مسجد، مدرسه و محله است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه برای نگاه تببینی مد نظررهبر معظم انقلاب باید بیشتر کار کرد ادامه داد: جامعه مخاطب خود را شناسایی کرده و برای آن با برنامه ریزی کار کنید.

 

همتی با بیان اینکه گفتمان سازی در محله باید با همکاری همه نهادهای محله صورت پذیرد افزود: در این راستا باید تمام ارکان مسجد با هم تعامل داشته باشند.

 

مدیرکل دفتراموربانوان و خانواده استانداری سمنان با اشاره به اینکه پایداری خانواده و زیست عفیفانه در کانون های تخصصی خواهران مورد توجه باشد اظهارداشت: در این راستا باید تمام مولفه های تاثیرگذار در زمینه پایداری خانواده ها بررسی شود و برایاین مهم به رسانه و ادبیات کنشگری نیاز دارید هرچند آموزش های لازم نیر باید ارائه شود.

 

همتی با بیان ضرورت ایده پردازی در حوزه جمعیت و استفاده از ظرفیت گروه های تجربه نگاری و ایده پردازی کشور افزود: بانوان فعال در کانون های تخصصی خواهران در حوزه مسجد نقش آفرینی کنند و از این ظرفیت برای جایگاه زنان و توجه به خانواده و جمعیت تلاش مضاعف داشته باشند.

 

مدیرکل دفتر اموربانوان و خانواده استانداری سمنان تصریح کرد: همراهی با مردم مورد توجه کانون های خواهران باشد چون زمانی موفقیت در کار فرهنگی حاصل می شود که مردم همراه باشند.

 

وی با بیان اینکه در مسئله جمعیت خیلی از موارد بصورت آموزشی و کارگاهی می باشد افزود: حلقه های مادری در مساجد و محلات تشکیل و با شناسایی ظرفيت ها در این حوزه کار شود.