برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره محوریت فعالیت های کانون خواهران سلاله النبی(س) سمنان
برگزاري کلاس هاي آموزشي و مشاوره محوريت فعاليت هاي کانون خواهران سلاله النبي(س) سمنان
مدیر کانون فرهنگی هنری سلاله النبی(س) سمنان:

برگزاری کلاس های آموزشی و مشاوره محوریت فعالیت های کانون خواهران سلاله النبی(س) سمنان

ميرعمادي با اشاره به تاسيس کانون تخصصي خواهران در مسجد آل ياسين سمنان، گفت: برگزاري کلاس هاي آموزشي و مشاوره با محوريت زن و خانواده از مهمترين فعاليت هاي اين کانون مي باشد.
شناسه خبر : 53549 تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۴

«سیده زهرا میرعمادی» در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به تاسیس کانون تخصصی خواهران، بیان کرد: کانون فرهنگی هنری سلاله النبی(س) سمنان به عنوان کانون تخصصی خواهران در مسجد آل یاسین سمنان و با همکاری کانون مشتاقان وصال بعنوان کانون عمومی مسجد فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سلاله النبی(س) سمنان افزود: از ابتدای تاسیس کانون خواهران برنامه ریزی لازم برای برگزاری کلاس های آموزشی با محوریت مسائل اجتماعی با محوریت زن و خانواده صورت گرفته است و کلاس ها و کارگاه های آموزشی با حضور اساتید این حوزه در مسجد برگزار می شود.

 

وی گفت: علاوه بر کلاس های مشاوره کلاس های کارآفرینی در زمینه خیاطی و صنایع دستی نیز ویژه خواهران در مسجد برگزار می شود تا زمینه ای برای آموزش و درآمدزایی خواهران منطقه فراهم شود.

 

میر عمادی با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی در کانون ،بیان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، کلاس های روخوانی و تجوید قرآن ، جلسات پرسش و پاسخ اعتقادی، برپایی سفره های هفتگی صلوات و ... از مهمترین برنامه های فرهنگی در این کانون می باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سلاله النبی(س) سمنان با اشاره به حضور پرشور کودکان در مسجد به همراه مادران، بیان کرد: برگزاری کلاس های نقاشی،آموزش شعرهای مذهبی،  تئاتر مسجدی ، سرود کودکانه ، بازی های تفریحی و ... به همراه اهداء جوایز از دیگر برنامه های مسجد برای کودکان می باشد.