تولید سرود متناسب با نیاز و فضای مخاطب باشد
توليد سرود متناسب با نياز و فضاي مخاطب باشد
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان:

تولید سرود متناسب با نیاز و فضای مخاطب باشد

حجت الاسلام نوروزي فر سرود يا يک هنر فاخر انقلابي دانست و گفت: تولسد سرود بايد متناسب با نياز و فضاي مخاطب باشد تا تاثير گذاري بهتري داشته باشد.
شناسه خبر : 53554 تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ حجت الاسلام« محمد نوروزی فر» در نشست با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تقدیر از فعالیت های کانون های مساجد استان در زمینه تولید سورد های انقلابی، بیان کرد: تولید سرود باید متناسب بانیاز و فضای  مخاطب باشد  تا تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با اشاره به همکاری بیناد و ستاد کانون های مساجد در زمینه تولید سرود، افزود: تولید اثر با محوریت شهداو توسط بچه های مسجد بسیار ارزشمند است که یک اثر انقلابی با محوریت اهالی مسجد تولید و منتشر شود.

 

وی با تقدیر از اجرای برنامه سه شنبه های تکریم و شکوه مادری توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد ، گفت:  در سطح استان برای سال جاری ۹۰۰۰ دیدار با خانواده شهدا،جانبازان،ایثارگران و... برنامه ریزی شده که ۳۰۰۰ دیدار آن توسط بنیاد شهید صورت خواهد گرفت و سایر دیدار ها نیز توسط نهادی های دیگر و با هماهنگی بنیاد شهید استان صورت خواهد گرفت.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان نیز در این دیدار با اشاره به تولید 4 سرود با محوریت ایثار و شهاادت توسط گروه های سرود کانون های مساجد استان،بیان کرد: این آثار با همکاری و حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تولید می شود.

 

حجت الاسلام« سید علی موسوی» با شاره به اینکه سرود یکی از برنامه های محوری کانون های مساجد در حوزه هنر می باشد، افزود: رواق سرود یکی از محور های سامانه بچه های مسجد می باشد که گروه های سرود اطلاعات گروه و آثار مربوطه را ثبت می کنند و از امتیازات لازم بهره مند می شوند.

 

وی با اشاره به تکریم خانواده معظم شهدا توسط اهالی مسجد، گفت: اجرای طرح های سه شنبه های تکریم و شکوه مادری از مهمترین طرح های ستاد کانون های مساجد  در زمینه تکریم خانواده معظم شهدا وایثارگران بوده است که در طول سال انجام می شود که این برنامه نیز با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوده است.