مساجد و کانون های فرهنگی هنری، بهترین بستر برای انجام فعالیت های دینی و ارزشی است
مساجد و کانون هاي فرهنگي هنري، بهترين بستر براي انجام فعاليت هاي ديني و ارزشي است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

مساجد و کانون های فرهنگی هنری، بهترین بستر برای انجام فعالیت های دینی و ارزشی است

فلاح مساجد و کانون هاي فرهنگي هنري را بهترين بستر براي انجام فعاليت هاي ديني و ارزشي دانست و گفت: دولت سيزدهم توجه ويژه اي به اين کانون ها دارد و نگاه دولت تقويت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد است .
شناسه خبر : 53984 تاریخ انتشار : ۵ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان ؛ «فرشید فلاح لاله زاری»  در آیین تکریم و معارفه  سرپرست جدید این ستاد که پیش ازظهر امروز (سه شنبه 5 دی) برگزارشد اظهار کرد: در دولت سیزدهم توجه ویژه ای به فعالیت های دینی و ارزشی می شود و کانون های مساجد بهترین بستر برای انجام چنین فعالیت هایی هستند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان واگذاری کارها و فعالیت ها به نهادهای مردمی را راهبرد دولت سیزدهم بیان کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند  در این عرصه نقش مهم و موثری داشته باشند.

 

وی افزود: نگاه دولت مردمی آیت الله رئیسی و وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی  تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد با شعار نهضت بازگشت به مساجد است که در همین راستا حمایت های لازم نیز صورت می گیرد.

 

فلاح با اشاره به استفاده از نیروهای جوان در فعالیت های اجرایی، انتصاب "محمدامین حقیقت" به سمت سرپرستی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با هم افزایی بیشتر در آینده شاهد تحولات و اتفاقات خوبی در فعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان باشیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان همچنین، تلاش های مدیر پیشین کانون های مساجد سمنان را ارزشمند و قابل تقدیر خواند و گفت: حجت الاسلام موسوی در قریب به چهار سال تصدی این مسوولیت فردی بسیار مردمی، اخلاق مدار و مسوولیت پذیر بودند و ما درس هایی از ایشان  به خصوص در رعایت مسایل اخلاقی گرفته ایم.

 

در این مراسم که حجت الاسلام روح الله رهبری، مشاور ارشد و دستیار ویژه رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و جمعی از مسوولان فرهنگی و اجرایی استان سمنان حضور داشتند "محمدامین حقیقت" با حکم رییس کانون های مساجد کشور به عنوان سرپرست جدید کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان معرفی و از مدیر پیشین این ستاد تجلیل شد.