خدمت به مسجد یک توفیق بزرگ الهی است
خدمت به مسجد يک توفيق بزرگ الهي است
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

خدمت به مسجد یک توفیق بزرگ الهی است

حقيت، خدمت به مسجد را يک توفيق بزرگ الهي دانست و گفت: مساجد از ابتداي اسلام جايگاه والايي در جامعه داشته اند که خدمت به مسجد قطعا از بهترين فرصت ها براي کسب رضايت خداوند متعال است.
شناسه خبر : 53986 تاریخ انتشار : ۵ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ « محمد امین حقیقت» در آئین تکریم و معارفه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه خدمت به مسجد یک توفیق بزرگ الهی است، بیان کرد: مساجد از ابتدای اسلام جایگاه والایی در جامعه داشته اند که خدمت به مسجد قطعا از بهترین فرصت ها برای کسب رضایت خداوند متعال است.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: مساجد از ابتدا در همه عرصه های اجتماعی،سیاسی، فرهنگی و ... فعالیت داشته است و صرفا فعالیت های عبادی در مساجد صورت نگرفته است و امروز نیز شاهد فعالیت های همه جانبه در مساجد می باشیم.

 

وی با بیان اینکه مسجد هسته مقاومت است ،افزود:  رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه تاکید داشتند که مساجد در زمینه جنگ نرم به عنوان هسته مقاومت فرهنگی فعالیت داشته باشند و ما نیز باید با استفاده از ظرفیت ها برای تحقق فرمایشات معظم له تلاش کنیم.

 

حقیقت با اشاره به اینکه تقویت شبکه عظیم کانون های فرهنگی هنری مساجد و توانمند سازی مخاطبین کانون های مساجد از مهمترین اهداف ستاد استان است، تصریح کرد: تحقق و رسیدن به آرمان مسجد محوری و توجه  ویژه به فرهنگ و هنر در مسجد نیز از اهداف ستاد استان سمنان خواهد بود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تاکید بر ضرورت استفاده از تشکل ها و نهاد های فرهنگی فعالی در استان، گفت: تلاش خواهیم کرد با ارتباط و همکاری با شبکه خادمیاران رضوی، پایگاه های مقاومت بسج، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و سایر ارکان مسجد و با تلاش پرسنل جهادی ستاد استان زمینه رشد و پیشرفت کانون های مساجد را فراهم سازیم.

 

حجت الاسلام« سید علی موسوی» ،مدیر سابق ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان نیز در این مراسم با تقدیر از حمایت های رئیس ستاد کانون های مساجد کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ،بیان کرد: از تلاش های پرسنل محترم ستاد استان که به صورت جهادی فعالیت های ستاد استان را پیگیری کرده اند تشکر و قدردانی می کنم.

 

وی با تقدیر از اقدامات ستاد کانون های مساجد کشور در زمینه تشکیل کانون های تخصصی خواهران و فعالیت های تخصصی حوزه فرهنگ و هنر ، بیان کرد: اجرای طرح مسجد پایگاه قرآنی، تئاتر شبستان وتاسیس کانونهای تخصصی خواهران در استان سمنان صورت گرفته است که امیدواریم با پیگیری های مجدانه شاهد رشد بیشتر کانون های استان سمنان باشیم.