ظرفیت جوانان و نوجوانان مسجدی را جدی بگیرید
ظرفيت جوانان و نوجوانان مسجدي را جدي بگيريد
نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری:

ظرفیت جوانان و نوجوانان مسجدی را جدی بگیرید

آيت الله شاهچراغي گفت: به مدير جديد ستاد کانون هاي مساجد سمنان توصيه مي کنم از ظرفيت جواني و نشاط نوجوانان و جوانان کانون ها براي خدمت به مسجد و بچه هاي مسجد استفاده نمايد.
شناسه خبر : 53989 تاریخ انتشار : ۵ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۲۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ آیت الله« سید محمد شاهچراغی» در نشست با مشاور ارشد و دستیار ویژه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه خدمت به مردم توفیق بزرگی برای مسئولان است ،بیان کرد:  بر اساس حدیثی از پیامبر(ص) بهترین مردم کسی است که بیشتر در خدمت مردم باشد و این حدیث جایگاه ویژه خدمت به مردم را نشان می دهد.

 

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تا زمانی که نفس دارم در خدمت مردم استان هستم و خدمت به مردم را بزرگترین افتخار خود می دانم.

 

وی نیروی جوانی را نعمت بزرگی دانست  که باید از این نیرو و نشاط جوانی در راه خدمت به مردم استفاده کرد و افزود: جوانان و مدیران از نیرو و ظرفیت های خود برای خدمت به مردم استفاده کنند با  خدمت به مردم زمینه عاقبت به خیری فراهم خواهد شد.

 

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تبریک انتصاب مدیر جدید ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: به مدیر جدید ستاد کانون های مساجد توصیه می کنم از ظرفیت جوانی و نشاط نوجوانان و جوانان کانون ها برای خدمت به مسجد و بچه های مسجد استفاده نماید.

 

آیت الله شاهچراغی با اشاره به اینکه باید بازدید از مساجد و کانون ها در دستور کار مدیران باشد ، گفت: مشکلات و مسائل احصا شود و برای حل مشکلات برنامه ریزی و پیگیری صورت گیرد و به مساجد بیشتر رسیدگی شود.

 

مشاور ارشد و دستیار ویژه رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز در این دیدار با اشاره به افتخار دیدار با نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: روحانیون و اهالی مساجد سمنان باید آیت الله شاهچراغی را الگوی خود قرار دهند و از تجربیات ایشان در زمینه های مختلف بویژه اخلاق بهره مند شوند.

 

حجت الاسلام «روح الله رهبری» با بیان اینکه حضور روحانیون با اخلاص ظرفیتی بزرگ برای هر منطقه است که منشا خیرات و برکات فراوانی می شوند، افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با محوریت روحانیون و ائمه جمعه و جماعات برنامه های مختلف فرهنگی و هنری را با محوریت مسجد انجام می دهند که این فعالیت های مسجدی در جنگ نرم با دشمن تاثیرگذار است.

 

وی با اشاره به تکریم و معارفه مدیر ستاد کانون های مساجد سمنان، افزود: از زحمات حجت الاسلام موسوی در دوران مدیریت 4 ساله در استان تشکر می کنیم و امیدواریم با تغییر مدیریت در ستاد کانون های مساجد استان شاهد رونق و پیشرفت فعالیت های فرهنگی و هنری  در کانون های مساجد استان باشیم.