برگزاری کارگاه نمایشنامه نویسی ویژه بچه های مسجد در شاهرود
برگزاري کارگاه نمايشنامه نويسي ويژه بچه هاي مسجد در شاهرود
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان خبر داد:

برگزاری کارگاه نمایشنامه نویسی ویژه بچه های مسجد در شاهرود

«حقيقت» از برگزاري کارگاه نمايشنامه نويسي «از ايده تا اجرا» ويژه بچه هاي مسجد در شهرستان شاهرود خبر داد.
شناسه خبر : 54051 تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ « محمد امین حقیقت» با شاره به فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در حوزه نمایش و تئاتر بیان کرد: کارگاه نمایشنامه نویسی «از ایده تا اجرا» زمینه ای مناسب برای آموزش بچه های مسجد و علاقمند به حوزه هنر نمایش است که در شهرستان شاهرود برگزار می شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه این کارگاه آموزشی توسط موسسه باران اندیشه مهر شاهوار برگزار می شود، گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و دفتر منطقه ویژه شاهرود، اداره کل ورزش و جوانان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود نیز در برگزاری این کارگاه مشارکت دارند.

 

وی خاطرنشان کرد:  در این کارگاه « مسعود تفضلی مقدم» از کارشناسان رشته نمایش تدریس می کند و علاقمندان به ویژه بچه های مسجد و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شاهرود جهت ثبت نام رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می توانند  تا 30 دی ماه از طریق ستاد هماهنگی کانون های مساجد شاهرود پیگیری کنند. 

 

حقیقت با بیان اینکه هنر یکی از مهمترین محورهای فعالیتی کانون های  مساجد است، افزود: گروه های نمایش کانون های مساجد در قالب رواق نمایش در سامانه بچه های مسجد ثبت و آثار خود را در این سامانه بارگذاری می نمایند.