تحقق آرمان مسجد محوری در دستور کار ستاد کانون های مساجد استان سمنان است
تحقق آرمان مسجد محوري در دستور کار ستاد کانون هاي مساجد استان سمنان است
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان :

تحقق آرمان مسجد محوری در دستور کار ستاد کانون های مساجد استان سمنان است

حقيقت با اشاره به 4 راهبرد ويژه در ستاد کانون هاي مساجد استان سمنان، گفت: يک هدف اصلي رسيدن به آرمان مسجد محوري است و بتوانيم مسجد را مقصد همه فعاليت هاي فرهنکي،هنري و ... در محلات باشد.
شناسه خبر : 54093 تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛« محمد امین حقیقت» در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با بیان اینکه خدمت به مسجد یک توفیق بزرگ الهی است، بیان کرد:توفیق به خدمتگزاری به آستان مقدس امام رضا(ع)  یک افتخار بزرگ بوده است و امروز نیز توفیق خدمت به مسجد و خانه خدا نصیب شده است که امیدواریم از این ظرفیت در راستای خدمت به مردم استفاده کنیم.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه 4 محور اصلی را در دستور کار ستاد کانون های مساجد استن خواهیم داشت، افزود: تقویت شبکه موجود در دستور کار است و کانون های نیمه فعال  پالایش  شوند تا شاهد فعالیت مجدد این کانون در کنار سایر کانون های فعال استان باشیم.

 

وی با بیان اینکه استقاده ار سایر تشکل ها نیز مورد توجه می باشد، تصریح کرد: از ظرفيت بسیج،کانون خادمیاران رضوی و سایر نهادهای فعال در مساجد  باید استفاده کرد تا به نقطه مطلوب برسیم.

 

حقیقت توانمند سازی مخاطبین در کانون ها را از یکی دیگر از برنام های ستاد کانون های مساجد دانست و افزود: یک هدف اصلی رسیدن به آرمان مسجد محوری است و بتوانیم مسجد را مقصد همه فعالیت ها در محلات باشد و قرارگاه فرهنگی در محلات را فعال تر از گذشته شاهد باشیم.