کانون های مساجد بهترین ساختار برای نهاد های مردمی می باشند
کانون هاي مساجد بهترين ساختار براي نهاد هاي مردمي مي باشند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

کانون های مساجد بهترین ساختار برای نهاد های مردمی می باشند

فلاح با بيان اينکه کانون هاي مساجد بهترين ساختار براي نهاد هاي مردمي مي باشند ،گفت: ارزشي ترين افراد در کانون ها فعاليت دارند و يک ظرفيت مهم کانون ها جنبه مردمي فعاليت ها است که بايد در کانون هاي مساجد بيشتر مورد توجه قرار گيرد.
شناسه خبر : 54094 تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛«فرشید فلاح لاله زاری» در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با بیان اینکه کانون های مساجد یکی از بازوان توانمند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشند، بیان کرد: در این چند ساله تلاش کردیم تا در استان سمنان با وجود کمبود حمایت های دولت از کانون های استان در قالب طرح های تبصره 17 و 14 حمایت هایی را داشته باشیم  که این طرح ها و حمایت ها  نیز مورد توجه نماینده ولی فقیه در استان نیز بوده است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اهمیت هماهنگی ارکان مساجد برای اجرای برنامه های مسجد، افزود:  هماهنگی با نمایندگی ولی فقیه و ائمه جمعه در استان اولویت کار کانون های مساجد است و از رهنمودهای ائمه جمعه برای بهبود فعالیت های فرهنگی هنری با محوریت مسجد استقاده خواهند کرد.

 

وی با تقدیر از حجت الاسلام موسوی و تلاش های چندین ساله در مجموعه کانون های مساجد استان سمنان، تصریح کرد:  مدیریت جدید کانون های مساجد با توجه به تخصص و تجربه در کانون خادمیاران رضوی بدنبال تزریق روحیه جدید در بدنه کانون های مساجد خواهد بود .

 

فلاح  با بیان اینکه  کانون های مساجد بهترین ساختار برای نهاد های مردمی می باشند ،افزود:  ارزشی ترین افراد در کانون ها فعالیت دارند و یک ظرفیت مهم کانون ها جنبه مردمی فعالیت ها است که باید  در کانون های مساجد بیشتر مورد توجه قرار گیرد.