تجلیل از خانواده قرآنی در جشن مهر مادری سمنان
تجليل از خانواده قرآني در جشن مهر مادري سمنان
همزمان سالروز ولادت حضرت زهرا(س) صورت گرفت؛

تجلیل از خانواده قرآنی در جشن مهر مادری سمنان

حقيقت گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و هفته گراميداشت مقام زن،طي مراسمي از يک خانواده قرآني شهرستان سمنان تجليل شد.
شناسه خبر : 54180 تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۲۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر جشن بزرگ «مهر مادری» با حضور مادران و بانوان سمنانی در حسینیه امام خمینی(ره) سمنان برگزار شد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت هفته مقام زن و روز مادر، بیان کرد: جشن های ایام ولادت حضرت زهرا(س) به منظور تقويت و تكريم مقام خواهران در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان در قالب سلسله برنامه های «لشکر فرشته ها» برگزار می شود.

 

«محمد امین حقیقت» با اشاره به اینکه «قرارگاه نهضت قرآني مساجد كشور» در ستاد همزمان با ايام نكوداشت مقام زن و مادر تشکیل شده است، افزود: جشن های ایام ولادت در نقاط مختلف استان سمنان نیز با تجلیل و تکریم از خانواده های قرآنی و مادران برگزار می گردد.

 

وی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ «مهر مادری» توسط کانون تخصصی خواهران«ریحانه النبی» سمنان ،گفت: همزمان با برگزاری این مراسم با شکوه اولین خانواده قرآنی در استان سمنان با حضور مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری سمنان تجلیل و تکریم شد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: خانواده محمدیان با دارا بودن 3 فرزند حافظ و قاری قرآن و همچنین پدر ومادر خانواده که از اساتید قرآنی شهرستان می باشند بعنوان اولین خانواده در راستای تکریم خانواده های قرآنی «قرارگاه نهضت قرآنی مساجد » در استان سمنان تجلیل شدند.