کانون های رابط موتور محرک سایر کانون ها را فعال تر کنند
کانون هاي رابط موتور محرک ساير کانون ها را فعال تر کنند
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان سمنان:

کانون های رابط موتور محرک سایر کانون ها را فعال تر کنند

حقيقت گفت:مديران کانون هاي رابط به ستاد استان کمک کنند و برنامه هاي عملياتي با هدف رشد و پيشرفت کانون ها ارائه دهند تا موتور محرک کانون ها بيش از پيش حرکت کند.
شناسه خبر : 54350 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۴۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ « محمد امین حقیقت» در نشست با مدیران کانون های رابط شهرستان های سمنان و سرخه با بیان اینکه کانون های رابط بازوان توانمند ستاد استان برای عملیاتی ساختن برنامه ها می باشندبیان کرد: مدیران کانون های رابط به ستاد استان کمک کنند و برنامه های عملیاتی با هدف رشد و پیشرفت کانون ها ارائه دهند تا موتور محرک کانون ها بیش از پیش حرکت کند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: مدیران کانون های مساجد بصورت خودجوش بسیاری از فعالیت ها را اجرا می کنند و زمانی که شیرینی خدمت به مردم را مدیر کانون چشیده باشد بیش از پیش برای خدمت خالصانه تلاش می کند.

 

وی گفت: در دوره جدید مدیریت ستاد 4 ماموریت و راهبرد را در دستور کار داریم که اولین راهبرد تقویت وضعیت موجود است که کانون های رابط در این راستا نقش مهمی را ایفا خواهند کرد.

 

حقیقت تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیش از 25 هزار عضو از ظرفیت بزرگی بهره مند می باشند که توانمند سازی مخاطبین نیز در دستور کار ستاد استان می باشد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان  گفت: استفاده از ظرفیت سایر تشکل ها و نهاد ها در راستای خدمت به مسجد توسط مدیران کانون ها در مساجد صورت می گیرد و هم پوشانی فعالیت ها در کف میدان فعالیت های مسجدی وجود دارد که این همکاری و همدلی ارکان مساجد ارزشمند است.

 

وی افزود: در حال حاضر طرح ملی «مسجد،پایگاه قرآنی » و برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر در استان در حال پیگیری است و کانون های رابط نیز اطلاع رسانی و پیگیری لازم را از ککانون های زیر مجموعه خود در شهرستان ها داشته باشند.

 

حقیقت بیان کرد: قرارگاه پیامبر اعظم(ص) استان نیز یک ظرفیت خوبی برای بررسی معضلات و مشکلات مساجد می باشد که در این قرارگاه ارکان مساجد با محوریت ائمه جمعه حضور دارند و بررسی و تصمیم گیری لازم برای پیشرفت مساجد در زمینه های مختلف صورت می پذیرد.