ایجاد جذابیت در برنامه های انقلابی و دینی مورد توجه باشد
ايجاد جذابيت در برنامه هاي انقلابي و ديني مورد توجه باشد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

ایجاد جذابیت در برنامه های انقلابی و دینی مورد توجه باشد

حجت الاسلام خرميان با بيان اينکه تنوع در برنامه ها و ايجاد جذابيت در برنامه هاي انقلابي و ديني مورد توجه باشد،گفت: دهه مبارک فجر يک فرصت مناسبي است تا بتوانيم نسل هاي مختلف جامعه را در قالب برنامه هاي متنوع و جذاب به سمت مساجد جذب کنيم.
شناسه خبر : 54362 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۳۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛« حجت الاسلام عباس خرمیان» در نشست با سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به اهمیت اجرای برنامه های متنوع و جذاب در دهه مبارک فجر ،بیان کرد: دهه مبارک فجر یک فرصت مناسبی است تا بتوانیم نسل های مختلف جامعه را در قالب برنامه های متنوع و جذاب به سمت مساجد جذب کنیم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه در اجرای برنامه اخلاص در کار بسیار مهم است و مردم ما دین باور هستند ،افزود: مردم در برنامه ها حضور دارند و امروز شاهد هستیم مردم پای کار هستند و دشمن هم بدنبال ایجاد دلزدگی در مردم می باشد تا حضور مردم در جامعه را کم رنگ کند و همه نهادهای فرهنگی و انقلابی باید برای افزایش روحیه مردم تلاش کنیم.

 

وی با بیان اینکه اجرای برنامه های دهه مبارک فجر  شاکله خاصی داشته باشدو در برنامه ها توجه به همه اقشار صورت پذیرد ،افزود: در زمینه حضور مسئولان بویژه استاندار در برنامه های  دهه فجر با مسئولان مربوطه هماهنگ خواهد شد که امیدواریم میز خدمت با حضور مسئولان در مساجد برپا شود.

 

حجت الاسلام خرمیان گفت: در ائین نامه امسال بقاع متبرکه نیز به کمیته مساجد افزوده شده اند که از ظرفیت این بقاع نیز به بهترین نحو در برنامه های دهه مبارک فجر استفاده شود .

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با تقدیر از اجرای طرح «مسجد پایگاه قرآنی» در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ،افزود: طرح های قرآنی را علاوه بر مساجد در مدارس نیز برنامه ریزی شود و قطعا اجرای این طرح با همکاری مدارس خروجی بیشتری خواهد داشت.