برنامه های دهه فجر باید جذابیت بیشتری داشته باشد
برنامه هاي دهه فجر بايد جذابيت بيشتري داشته باشد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

برنامه های دهه فجر باید جذابیت بیشتری داشته باشد

حجت الاسلام خرميان با اشاره به اهميت اجراي برنامه هاي متنوع در دهه فجر انقلاب اسلامي ،گفت: برنامه هاي جشن پيروزي انقلاب اسلامي بايد جذابيت بيشتري باشد تا مردم استقبال و حضور گسترده تري در برنامه ها داشته باشند.
شناسه خبر : 57144 تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ حجت الاسلام « عباس خرمیان» در جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان سمنان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به نزدیک شدن به ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب  اسلامی ،بیان کرد: کمیته های 28 گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان سمنان تشکیل شده است که احکام مسئولان صادر شده است .

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه مبانی دینی در جمهوری اسلامی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، افزود: تعظیم شعائر دینی و انقلابی وظیفه همه ماست و شورای هماهمگی تبلیغات اسلامی نیز بعنوان پرچمدار این عرصه همکاری و هماهنگی لازم را با دستگاه های اجرایی و نهاد های انقلابی استان دارد.

 

وی با بیان اینکه برنامه های دهه فجر امسال باید پرشور تر باشد، گفت: با توجه به شرایط جامعه و اهمیت مشارکت مردم در عرصه های مختلف بویژه انتخابات اسفند ماه می طلبد تا نهاد های مختلف در راستای افزایش نشاط اجتماعی در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات برنامه ریزی و تلاش کنند.

 

حجت الاسلام خرمیان با بیان اینکه امروزه نوری از انوار انقلاب اسلامی در جهان بروز کرده است، افزود: مقاومت مردم در فلسطین، یمن و سایر کشورها و جبهه مقاومت در باربر استکبار جهانی نشان از صادر شدن انقلاب اسلامی به سراسر جهان می باشد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه مساجد از ابتدای اسلام بعنوان اجتماع مردم در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی ،فرهنگی و ... بوده است ،گفت: محتوای برنامه های مساجد بسیار تاثیر گذار است و برای محتوای فعالیت های مساجد برنامه ریزی بهتری صورت گیرد.