پایه اصلی جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی مردمی بودن باشد
پايه اصلي جشن هاي دهه فجر انقلاب اسلامي مردمي بودن باشد
سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

پایه اصلی جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی مردمی بودن باشد

حقيقت با تاکيد بر اهميت حضور مردم در برنامه هاي دهه فجر،گفت: پايه اصلي جشن هاي دهه مبارک فجر انقلاب اسلامي مردمي بودن برنامه ها مي باشد و زمينه مناسب براي حضور گسترده و پرشور در برنامه ها فراهم شود.
شناسه خبر : 59173 تاریخ انتشار : ۱ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، «محمد امین حقیقت» ظهر یکشنبه در جلسه کمیته مساجد و بقاع متبرکه شهرستان سمنان در سالن جلسات شهید دانشگر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تاکید بر مردمی بودن جشن های انقلاب بیان کرد: مردمی بودن پایه اصلی جشن های انقلاب باشد و همه نهادهای انقلابی و ارکان مسجد برای حضور گسترده مردم در این جشن ها برنامه ریزی خوبی داشته باشند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه مساجد بهترين بستر براي ایفای نقش حلقه های میانی جامعه دارند، افزود: یکی از بهترین فرصت ها در این زمینه جشن های دهه فجراست که از این فرصت باید به بهترین نحو برای خدمت به مردم استفاده کرد.

 

وی با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کمیته مساجد و بقاع متبرکه در استان تشکیل شده است، گفت: در جلسه کميته مساجد و بقاع متبرکه شهرستان نیز برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان سمنان هماهنگ شود.

 

حقیقت یادآور شد: محور اصلی برنامه های دهه فجر برنامه ده شب ده مسجد است و حتما برنامه های این حوزه به ارکان مساجد و نهادهای مرتبط اطلاع رسانی شود تا زمینه برگزاری برنامه باشکوه در دهه فجر فراهم شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تصریح کرد: در حوزه برگزاری جشن در بقاع متبرکه نیز برنامه ریزی لازم توسط اوقاف صورت پذیرد و برنامه جشن در بقاع متبرکه عصرها و قبل از برنامه مساجد باشد.

 

حقیقت با تاکید بر اینکه یکی از موارد برای افزایش امید در جامعه اقدامات جهادی است، بیان کرد:  این اقدامات زمینه افزایش مشارکت مردم در انتخابات را فراهم خواهد کرد و در همین راستا تاکید می شود که  پیوست انتخاباتی برای برنامه ها دیده شود.