برنامه های فرهنگی و هنری با محوریت مساجد برگزار می شود
برنامه هاي فرهنگي و هنري با محوريت مساجد برگزار مي شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود:

برنامه های فرهنگی و هنری با محوریت مساجد برگزار می شود

يزدي گفت: بر اساس طرحي که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان به شوراي فرهنگ عمومي شهرستان ارائه شده است برنامه هاي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي در سال آينده با محوريت مساجد برگزار خواهد شد و کارگاه هاي آموزشي نيز در مساجد برگزار مي شود.
شناسه خبر : 59349 تاریخ انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، «محمد یزدی» در نشست با سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه کانون های مساجد بازوان توانمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشند، بیان کرد: طرح تلاوت نور یک طرح ماندگار در کانون های مساجد است که در همه مساجد شاهد برگزاری این طرح می باشیم .

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با تقدیر از اجرای طرح مسجد، پایگاه قرآنی گفت: انجمن قرآن و نهج البلاغه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود نیز در این طرح با کانون های فرهنگی هنری مساجد همکاری خواهد داشت تا به بهترین نحو این برنامه اجرا شود.

 

وی تصریح کرد: بر اساس طرحی که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به شورای فرهنگ عمومی شهرستان ارائه شده است برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال آینده  با محوریت مساجد برگزار خواهد شد و کارگاه های آموزشی نیز  در مساجد برگزار  می شود.

 

 یزدی گفت: با توجه به این حمایت های لازم نیز صورت خواهد گرفت تا نقش محوری مساجد که در گذشته بوده است امروز نیز این نقش مسجد پررنگ تر شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود افزود: اجرای برنامه های هنری برای اقشار مختلف در جامعه  در دستور کار می باشد و این اقدامات زمینه جذب نوجوانان و جوانان به مساجد را فراهم خواهد کرد.