ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در طرح مسجد پایگاه قرآنی مشارکت داشته باشند
ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي در طرح مسجد پايگاه قرآني مشارکت داشته باشند
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در طرح مسجد پایگاه قرآنی مشارکت داشته باشند

حقيقت با اشاره به اجراي طرح مسجد پايگاه قرآني در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، گفت:ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي در اجراي اين طرح نيز با کانون هاي فرهنگي هنري مساجد همکاري داشته باشند.
شناسه خبر : 59351 تاریخ انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ «محمد امین حقیقت» در نشست با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با اشاره به اجرای طرح مسجد پایگاه قرآنی در کانون های فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: این طرح در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه هر مسجد یک پایگاه قرآنی شود در سطح مساجد با محوريت کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در این طرح با کانون های فرهنگی هنری مساجد در اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی با اشاره به برگزاري کرسی های تلاوت بصورت هفتگی در مساجد گفت: در راستاي اجراي اين طرح قرآنی در برنامه های آموزش،تفسیر و مسابقات قرآنی همراه با ارتباط گیری مساجد با یکدیگر در راستای برنامه های قرآنی انجام خواهد شد.

 

حقیقت با اشاره به ثبت نام قاریان قرآن در سامانه گفت:  اعزام قاریان به مساجد بر اساس سامانه صورت خواهد گرفت و در این طرح استعدادهای های قرآنی نیز شناسایی خواهند شد و اقدامات بهتری در این حوزه صورت گیرد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به ضرورت بازدید از کانون ها توسط روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی،افزود:  بازدید از کانون ها موجب ایجاد انگیزه خواهد شد و کانون ها با دلگرمی بيشتري می توانند فعالیت های فرهنگی و هنری را در مساجد اجرا نمایند.