کرسی های گفتگو محور در مساجد برگزار می شود
کرسي هاي گفتگو محور در مساجد برگزار مي شود
سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان :

کرسی های گفتگو محور در مساجد برگزار می شود

حقيقت با اشاره به برگزاري کرسي هاي گفتگو محور در مساجد، گفت: اين کرسي ها و نشست ها در مساجد يک فرصت مناسب براي گفتگوي مسئولان با مردم مي باشد و زمينه خوبي براي ايجاد نشاط اجتماعي در جامعه مي باشد.
شناسه خبر : 59353 تاریخ انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ «محمد امین حقیقت» در نشست با فرماندار شهرستان شاهرود  با بیان اینکه کانون های مساجد با هدف توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری با محوريت مردم در مساجد فعالیت دارند،گفت: تربیت نیروهای انقلابی و تراز انقلاب اسلامی در بستر مساجد در دستور کار کانون های فرهنگی هنری مساجد است و قطعا زمانی که بستر تربیتی مسجد باشد بسیاری از آسیب ها کاسته خواهد شد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه احیاء مسجد از طریق فعاليت های فرهنگی و هنری موردتوجه است،گفت: در دوره جدید خدمت ۴ راهبرد در دستور کار می باشد که امیدواریم با کمک سایر نهاد ها بویژه فرمانداری ها اقدامات خوبی در حوزه کانون های فرهنگی هنری مساجد صورت پذیرد.

 

وی با بیان اینکه شهرستان شاهرود با ۸۰ کانون توانمندی های خوبی در این حوزه دارد، گفت: این کانون ها در درجه اول باید تقویت شوند که در همین راستا پالایش کانون های مورد توجه است و در زمینه تامین منابع و تجهیزات نیازمند مساعدت فرمانداری می باشیم .

 

حقیقت توانمند سازی شبکه عظیم کانون های مساجد و استفاده از ظرفيت سایر تشکل ها و نهادها را مورد توجه ستاد استان در دوره جدید  دانست و افزود:  آرمان مسجد محوري هدف کار است که با همکاری سایر نهادهای فعال در مساجد  تحقق خواهد یافت.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به برگزاري کرسی های گفتگو محور در مساجد، گفت: این کرسی ها و نشست ها در مساجد یک فرصت مناسب برای گفتگوی مسئولان با مردم می باشد و زمینه خوبی برای ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه می باشد.