احیاء کارکرد مسجد محوری در کانون های مساجد مورد توجه است
احياء کارکرد مسجد محوري در کانون هاي مساجد مورد توجه است
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

احیاء کارکرد مسجد محوری در کانون های مساجد مورد توجه است

حقيقت با اشاره به ضرورت تحقق آرمان مسجد محوري، گفت: احياء کارکرد مسجد محوري در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مورد توجه است که ساير نهاد ها و تشکل ها نيز همکاري خواهند داشت.
شناسه خبر : 59355 تاریخ انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ «محمد امین حقیقت» در دیدار با امام جمعه شاهرود با بیان اینکه تحقق آرمان مسجد محوري در کانون های مساجد مورد توجه است، بیان کرد: در دوره مدیریتی جدید ستاد استان ۴ راهبرد مورد توجه قرار دارد که تحقق آرمان مسجد محوري هدف اصلي است.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به اینکه در شهرستان شاهرود ۸۱ کانون شهری و روستایی فعالیت دارند، افزود: تقویت کانون های موجود و توانمند سازی اعضاء و مخاطبین کانون ها همچنین استفاده از ظرفيت سایر تشکل ها و نهاد ها از مهمترین راهبردهای ستاد استان است که در شهرستان شاهرود نیز به طور ویژه مد نظر قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه رهنمودهای ائمه جمعه چراغ راه فعالیت های فرهنگی و هنری می باشد، گفت: گزارش فعالیت کانون ها به ائمه جمعه ارائه خواهد شد تا بتوانیم از رهنمودهای ایشان برای خدمت به مسجد بیشتر استفاده کنیم.

 

حقیقت با اشاره به جایگاه ویژه ائمه جماعات در مساجد، گفت: انتظار می رود  ائمه جماعات در تببین نقش مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد در عرصه مساجد همکاری داشته باشند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در پایان گفت: در حوزه تخصصی در حوزه خواهران کانون ها تأسیس شده است و در حوزه قرآنی نیز طرح "مسجد ،پایگاه قرآنی" در حال اجرا می باشد و کرسی های تلاوت در مساجد برگزار خواهد شد.