اکران اختصاصی فیلم‌ اخت الرضا(س) در مراسم اعتکاف استان سمنان
اکران اختصاصي فيلم‌ اخت الرضا(س) در مراسم اعتکاف استان سمنان
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان خبر داد:

اکران اختصاصی فیلم‌ اخت الرضا(س) در مراسم اعتکاف استان سمنان

حقيقت از اکران فيلم سينمايي اخت الرضا(س) در مراسم معنواي اعتکاف مساجد استان سمنان با ظرفيت محدود خبر داد.
شناسه خبر : 59364 تاریخ انتشار : ۳ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ « محمد امین حقیقت»  با اشاره به اکران فیلم سنمایی اخت الرضا(س) در مساجد میزبان مراسم معنوی اعتکاف در استان، بیان کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با مراجعه به سایت بچه های مسجد و از طریق آدرس  https://b2n.ir/ekran-masjed این فیلم را جهت اکران در مسجد سفارش دهند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: حداقل تجهيزات مورد نياز جهت اکران فیلم در مساجد رايانه، اينترنت با سرعت مناسب، ويديو پروژکتور با پرده نمايش يا صفحه نمايش مناسب متصل به رايانه، سيستم صوت با کيفيت مناسب متصل به رايانه می باشد.

 

وی افزود: فیلم سینمایی «اخت الرضا» که روایتگر سفر حضرت معصومه (س) از مدینه به قم است و فیلم‌نامه آن زیرنظر محققان برجسته تاریخ اسلام به نگارش درآمده است در مسجد سلمان فارسی اکران مردمی می شود.

 

حقیقت گفت: اخت الرضا، به کارگردانی سیدمجتبی طباطبایی است و این فیلم اولین محصول فرهنگی مشترک میان شبکه کربلا وابسته به عتبه امام حسین (ع) و آستان مقدس حضرت معصومه (س) بوده و توسط سازمان سینمایی سوره تولید شده است.