اخلاص و انگیزه پاک مدیران برکت کار فرهنگی در مساجد است
اخلاص و انگيزه پاک مديران برکت کار فرهنگي در مساجد است
سرپرست ستاد کانون های مساجد استان سمنان:

اخلاص و انگیزه پاک مدیران برکت کار فرهنگی در مساجد است

«حقيقت» با تقدير از تلاش هاي مديران کانون هاي مساجد در نقاط مختلف سمنان گفت: اخلاص و انگيزه پاک مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد برکت کار فرهنگي در مسجد است.
شناسه خبر : 59545 تاریخ انتشار : ۴ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۱۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ «محمد امین حقیقت» در دیدار با امام جمعه بیارجمند و مدیران کانون های مساجد بخش بیارجمند با تقدير از تلاش های مدیران کانون های مساجد در نقاط مختلف استان بیان کرد: اخلاص و انگیزه پاک مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد برکت کار فرهنگی در مسجد است.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفيت های مردمی گفت: مردم در عرصه های مختلف پای انقلاب اسلامی ایستادند و در عرصه فرهنگی نیز همواره پیشگام بوده اند و کانون های مساجد نیز با محوريت مردم و ظرفیت های مردمی در عرصه فرهنگ و هنر مسجد فعالیت دارد.

 

وی افزود: در دوره مدیریتی جدید ستاد استان ۴ راهبرد در دستور کار است که تقویت وضعیت کانون ها، توانمند سازی اعضاء کانون ها، استفاده از ظرفيت تشکل ها و نهادها و در نهایت تحقق آرمان مسجد محوري از راهبردهای این ستاد است.

 

«حقیقت» اخلاص و انگیزه پاک مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد را برکت کار فرهنگی در مسجد دانست و تصریح کرد: ستاد استان نیز تلاش می کند حمایت های بهتری از کانون ها انجام شود تا برنامه های بهتری را در سطح استان شاهد باشیم.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره اهمیت انتخابات اسفند ماه، بیان کرد: دررابطه با انتخابات  کانون ها برای افزایش مشارکت تلاش بیشتری داشته باشند و در راستای افزایش مشارکت در مساجد نشست های تبیینی برگزار کنند.