اطلاع رسانی برنامه های مساجد با استفاده از ظرفیت صدا و سیما صورت خواهد گرفت
اطلاع رساني برنامه هاي مساجد با استفاده از ظرفيت صدا و سيما صورت خواهد گرفت
مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان:

اطلاع رسانی برنامه های مساجد با استفاده از ظرفیت صدا و سیما صورت خواهد گرفت

دهرويه با اشاره برگزاري برنامه هاي مختلف در مساجد بويژه در ايم الله دهه مبارک فجر، گفت: صدا و سيماي مرکز سمنان در زمينه اطلاع رساني برنامه هاي مساجد بويژه در ايام الله دهه مبارک فجر همکاري لازم را خواهد داشت.
شناسه خبر : 59847 تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ «عبدالرضا دهرویه» در نشست با سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه جاذبه مساجد برا حضور جوانان و نوجوانان باید بیش از پیش شود، بیان کرد:  همه ارکان مساجد برای جذب بیشتر کودکان، نوجوانان و جوانان به سمت مسجد تلاش و برنامه ریزی کنند و در این راستا صدا و سیما نیز همکاری لازم را خواهد داشت.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان با بیان اینکه تحقق آرمان مسجد محوري بسیار مهم است ،افزود: برای رسیدن به آرمان مسجد محوری صدا و سیما نیز در زمینه اطلاع رسانی برنامه ها با استفاده از ظرفيت حوزه های رادیویی و تلویزیونی  اقدامات و همکاری لازم را خواهد داشت.

 

وی با اشاره به حجم بالای برنامه ها  در دهه مبارک  فجر گفت: به منظور پوشش رسانه ای بهتر برنامه های مساجد در این ایام هماهنگی لازم با واحد خبر صورت خواهد گرفت  تا به بهترین نحو پوشش خبری برنامه ها انجام شود.

 

دهرویه با اشاره به راه اندازی کانال های تبلیغاتی در شهرستان ها ویژه انتخابات ، تصریح کرد: این کانال های تبلیغاتی ظرفیت  مناسبی برای معرفی کانون ها و برنامه های مساجد می باشد که در این زمینه نیز صدا و سیما آمادگی همکاری لازم را دارد.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان با تقدیر از اجرای برنامه های قرآنی در مساجد، بیان کرد: در حوزه قرآنی نیز با همکاری شورای عالی قرآن در زمینه صبط تلاوت های اذان گاهی اقدامات لازم صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به فعالیت های هنری کانون های فرهنگی هنری مساجد بویژه در حوزه سرود،افزود: حوزه سرود کانون های مساجد باید بیش از پیش مورد توجه قرار گيرد و از گروه های مختلف استان دعوت شود تا در صدا و سیمای مرکز استان ضبط برنامه داشته باشند و بصورت مناسبتی این سرودها پخش شود.

 

دهرویه گفت: معرفی مساجد فعال در صدا و سیمای استان صورت خواهد گرفت که کانون های مساجد نیز در این زمینه  نیز می توانند با صدا و سیمای مرکز استان همکاری لازم را داشته باشند.