هر رأی مردم در سرنوشت کشور تاثیرگذار است
هر رأي مردم در سرنوشت کشور تاثيرگذار است
استاندار سمنان در مسجد بقیه الله(عج):

هر رأی مردم در سرنوشت کشور تاثیرگذار است

هاشمي با بيان اينکه هر راي مردم در سرنوشت نظام مقدس جمهوري اسلامي تاثيرگذار است،گفت: مردم با مشارکت گسترده در انتخابات 11 اسفند ماه توطئه هاي دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي را خنثي خواهند کرد.
شناسه خبر : 59854 تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۹:۴۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ «سید محمدرضا هاشمی» در نشست تبیینی انتخابات در جمع نمازگزاران مسجد بقیه الله(عج) سمنان با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اسفند ماه سال جاری ،بیان کرد: هر رای مردم در این انتخبات در سرنوشت کشور تاثیرگذار است و مردم برای خنثی کردن توطئه دشمنان ایران اسلامی در انتخابات حضور گسترده ای خواهند داشت.

 

استاندار سمنان  افزود: مشارکت قوی در انتخابات همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است و قطعا این آینده نگری ایشان وظیفه همه مردم و مسئولان  را سنگین می کند و با توجه به اینکه  امروز چشم و امید جهان اسلام به ایران است و راهبرد دشمن مشارکت حداقلی است و برای این عدم مشارکت تلاش می کند همه مردم باید  با مشارکت قوی و پرشور توطئه دشمن را خنثی کنند.

 

 وی با بیان اینکه بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه هر کس مخاطب دارد وظیفه دارد در حوزه انتخابات تلاش کند ، گفت: همه ما باید یک فرمانده جهاد تببیبن باشیم و نمازگزاران و اهالی مساجد نیز باید در این زمینه تلاش کنند و با حضور پرشور مردم در انتخابات  ۱۱ اسفند ماه جشن حماسه حضور را در ایران اسلامی برگزار کنیم.

 

هاشمی در ادامه با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ،گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی است تا دستاورد های انقلاب اسلامی به مردم معرفی شود و نشاط اجتماعی در جامعه گسترش یابد و در نهایت زمینه افزایش مشارکت مردم در انتخابات اسفند ماه فراهم شود.

 

استاندار سمنان با اشاره به خدمات دولت مردمی آیت الله رئیسی در استان سمنان ، گفت: در دهه مبارک فجر سال جاری ۷۶۹ پروژه در استان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که  از این تعداد ۹۰ طرح اقتصادی با اعتبار دو هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان و ۶۷۹ پروژه عمرانی با اعتبار دو هزار و ۵۴ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

 

وی در ادامه به موفقیت های استان سمنان در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی و... اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امروز استان سمنان در تمامی عرصه ها سرآمد کشور می باشد و در درصد باسوادی دارای بالاترین نرخ می باشد و حضور دانشمندان استان در دانشگاه های برتر دنیا موجب درخشیدن استان در عرصه های علمی بوده است.

 

 هاشمی همچنین با اشاره به جایگاه خوب استان در حوزه فرهنگ ، بیان کرد: انتخاب شهر سمنان بعنوان پایتخت کتاب ایران یک افتخار بزرگی است که نشان از فرهنگ بالای مردم این استان دارد.