۳۰ عنوان برنامه ویژه دهه مبارک فجر در مساجد برگزار خواهد شد
۳۰ عنوان برنامه ويژه دهه مبارک فجر در مساجد برگزار خواهد شد
مسئول کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر استان سمنان:

۳۰ عنوان برنامه ویژه دهه مبارک فجر در مساجد برگزار خواهد شد

حقيقت از برگزاري ۳۰ عنوان برنامه در مساجد و بقاع متبرکه سطح استان خبر داد و گفت: برنامه هاي مساجد در ايام دهه مبارک فجر از قبل از شروع اين دهه در شهرستان ها آغاز شده و تا پس از ۲۲ بهمن نيز ادامه خواهد داشت.
شناسه خبر : 59883 تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ «محمد امین حقیقت» در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه مبارک فجر از برگزاری ۳۰ عنوان برنامه در مساجد و بقاع متبرکه سطح استان خبر داد و گفت: برنامه های مساجد در ايام دهه مبارک فجر از قبل از شروع این دهه در شهرستان ها آغاز شده و تا پس از ۲۲ بهمن نیز ادامه خواهد داشت.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: اجرای طرح ده شب ده مسجد با عنوان جشن بهار انقلاب در مساجد ،برگزاری محافل قرآنی با عنوان "مسجد پایگاه قرآنی" ،اجرای پویش هر خانه یک پرچم،پویش هر محله یک خدمت مشخص، اجرای سرودهای میدانی، اکران فیلم های سینمایی در مساجد و ... از مهمترین برنامه ها در مساجد سطح استان می باشد.

 

مسئول کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر استان سمنان گفت: با هماهنگی استانداری سمنان نشست هاي تبیینی با محوریت انتخابات  با حضور استاندار سمنان و مدیران دستگاه های اجرایی در مساجد توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار خواهد شد.

 

حقیقت تصریح کرد: برپایی میز خدمت، حضور خادمیاران رضوی همراه با پرچم متبرک حرم رضوی و ارائه خدمات در برنامه های مساجد، برپایی نمایشگاه دستاوردهاي انقلاب اسلامی،برگزاری مسابقات کتابخوانی و... از دیگر برنامه های کمیته مساجد و بقاع متبرکه در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  می باشد.