مردم نباید به مسائل نظام بی تفاوت باشند
مردم نبايد به مسائل نظام بي تفاوت باشند
کارشناس مسائل دینی:

مردم نباید به مسائل نظام بی تفاوت باشند

حجت الاسلام نجم گفت: امروز رهبر معظم انقلاب تاکيد دارند هر کسي تريبون دارد و مخاطبي دارد براي افزايش مشارکت در انتخابات تلاش کند و مردم نبايد به مسائل نظام بي تفاوت باشند تا سنت هاي بد در حامعه حاکم نشود.
شناسه خبر : 59890 تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۰:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ حجت الاسلام«محمد نجم» در اولین شب از برنامه های جشن بهار انقلاب در مساجد با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجرو سالروز ورود امام راحل به ایران،بیان کرد: امام خمینی(ره) به ما جرات دارد و مردم را وارد میدان کرد و فرمود مردم ما از مردم زمان پیامبر(ص) و ائمه (ع)بالاتر هستند.

 

کارشناس مسائل دینی افزود: مردم آن دوران به خاطر مادیات به ندای امام خود لبیک نگفتند اما در زمان ما نائب امام زمان(عج) وارد میدان شد ملت ما لبیک گفتند و برای زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) از ولی فقیه زمان پیروی کردند.

 

وی گفت: وقتی سنت سیئه توسط حاکم جامعه بوجود بیاید آن سنت از بین نخواهد رفت و در ابتدای اسلام ۲۵ سال ولی زمان را خانه نشین کردند و خیلی سنت ها در آن زمان تغییر کرد.

 

حجت الاسلام نجم خاطر نشان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب تاکید دارند هر کسی تریبون دارد و مخاطبی دارد برای افزایش مشارکت در انتخابات تلاش کند و مردم نباید به مسائل نظام بی تفاوت باشند تا سنت های بد در حامعه حاکم نشود.

 

کارشناس مسائل دین تاکید کرد: امروز دشمنان ما اصل نظام را هدف گرفته اند و در این مواقع شهدا راهنمای راه ما هستند و باید در مسیر شهدا حرکت کنیم تا در بهترین مسیر حرکت کنیم.