مردم و مسئولان باید به مسئله نفوذ توجه داشته باشند
مردم و مسئولان بايد به مسئله نفوذ توجه داشته باشند
کارشناس مسائل دینی و سیاسی:

مردم و مسئولان باید به مسئله نفوذ توجه داشته باشند

حجت الاسلام مرداني گفت: همه به آينده جريان انقلاب اسلامي اميدوار هستيم اما مردم و مسئولان ما بايد به مسئله نفوذ توجه داشته باشند و در انتخابات اسفند ماه نيز با بصيرت در پاي صندوق هاي راي حضور يابند.
شناسه خبر : 59911 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۰:۳۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ حجت الاسلام «حسن مردانی» در دومین شب مراسم جشن بهار انقلاب در مساجد در مسجد بقیه الله(عج) با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به جهانیان امید داد ،بیان کرد: امروز ملت های آزادی خواه جهان با الگو گیری از ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی ایستادگی می کنند و جبهه مقاومت نیز با اقتدار در برابر ظلم های اسرائیل ایستاده است.

 

کارشناس مسائل دینی و سیاسی با بیان اینکه  اروپا و آمریکا در حوزه اقتصادی وضعیت خوبی ندارند، افزود: در حوزه سیاسی  نیز اعتراضات مختلفی در آمریکا و اروپا برگزار می شود که پشت پرده این اتفاقات از افول آمریکا خبر می دهد.

 

وی با بیان اینکه آمریکا مانند یک مجسمه که  از وسط توسط موریانه خورده می شود از درون شکسته می شود ،گفت:  حیثیت سیاسی آمریکا با جنایت های مختلف از جمله به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی در دوران ریاست جمهور های مختلف رفته است .

 

حجت الاسلام مدنی با اشاره به اینکه دشمن با تحریم های ظالمانه بدنبال نابودی انقلاب اسلامی ایران بوده است ،افزود:  با عنایت امام زمان(عج) و حمایت های مردم این انقلاب اسلامی پس از 45 سال همچنان با اقتدار در برابر دشمن ایستادگی خواهد کرد.

 

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی با هزینه های فراوان برای سرنگونی این نظام تلاش و برنامه ریزی دارند، تصریح کرد: این توطئه ها با بصیرت مردم خنثي خواهند شد و مردان و زنان ایرانی با درایت بالا در برابر جنایات دشمنان ایستادگی کردند.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه همه به آینده جریان انقلاب اسلامی امیدوار هستیم،تاکید کرد: مردم و مسئولان ما باید به مسئله نفوذ توجه داشته باشند و در انتخابات پیش رو نیز با بصیرت در پای صندوق های رای حضور یابند.

 

اجرای سرود،روایتگری انقلاب و انتخابات ،برگزاری مسابقات فرهنگی و.. از دیگر برنامه های این مراسم بود که به همت کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان سمنان و با همکاری کانون فرهنگی هنری رهپویان وصال مسجد بقه الله الاعظم(عج) سمنان برگزار شد.