انتخابات ۱۱ اسفند یکی از نقاط مهم و کلیدی برای انقلاب اسلامی است
انتخابات ۱۱ اسفند يکي از نقاط مهم و کليدي براي انقلاب اسلامي است
معاون سیاسی امنیتی استاندارسمنان:

انتخابات ۱۱ اسفند یکی از نقاط مهم و کلیدی برای انقلاب اسلامی است

ريواده انتخابات ۱۱ اسفند ماه را يکي از نقاط مهم و کليدي براي انقلاب اسلامي دانست و گفت: امروز براي لبيک به نداي ولي فقيه مشارکت قوي بايد داشت و براي عزت و افتخار ايران همه بايد تلاش کنند تا اين مشارکت قوي شکل گيرد.
شناسه خبر : 59912 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۰:۳۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ «احمد ریواده» شامگاه پنج شنبه در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و نشست تبیینی انتخابات در مسجد المهدی(عج) و کانون فرهنگی هنری والفجر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دستاورد های زیادی را داشته است ،بیان کرد: این دستاورد ها باید برای مردم تبیین شود تا مردم ما بیش از پیش به آینده انقلاب امیدوار باشند و با حضور در عرصه های مختلف بویژه انتخابات برای حفظ اقتدار انقلاب اسلامی سهیم باشند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندارسمنان  انتخابات ۱۱ اسفند ماه را یکی از نقاط مهم و کلیدی برای انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز برای لبیک به ندای ولی فقیه مشارکت قوی باید داشت و برای عزت و افتخار ایران همه باید تلاش کنند تا این مشارکت قوی شکل گیرد.

 

وی با بیان اینکه استان سمنان یک استان بدون بیکار است و زمینه اشتعال در این استان فراهم است و نیاز به نیروی کار وجود دارد،بیان کرد:امروز موفقیت های علمی و اقتصادی علیرغم همه تحریم ها بی بدیل است و استان سمنان در تحقق رشد اقتصادی در کشور جایگاه سوم را داشته است وبا  تلاش و آماده به کار بودن مردم و صنعتگران این موفقیت حاصل شده است.

 

ریواده افزود: مردم استان سمنان در سال ۱۴۰۱ در تحقق شعار سال دارای رتبه برتر کشور بوده اند و در عرصه دانش بنیان فعالان پارک علم و فناوری در استان سمنان  بی نظیر بوده اند و این دستاوردها باید برای مردم تبیین شود.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه دولت سيزدهم در زمینه تورم و کنترل آن اقدامات بسیار خوبی آنجا داده است ،تصریح کرد: در عرصه اقتصادی تنها راه برون رفت از مشکلات توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی است که دولت مردمی آیت الله رئیسی در این زمینه اقدامات خوبی را داشته است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در حوزه انتخابات رقابت واقعی و سالم را خواهیم داشت ،گفت: همه گفتمان ها و احزاب نماینده خود را در انتخابات خواهد داشت و در همین راستا زمینه مشارکت قوی در انتخابات نیز باید فراهم شود.