نماینده ولی فقیه در استان سمنان میهمان سومین شب جشن بهار انقلاب در مساجد
نماينده ولي فقيه در استان سمنان ميهمان سومين شب جشن بهار انقلاب در مساجد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان میهمان سومین شب جشن بهار انقلاب در مساجد

سومين شب از جشن هاي «بهار انقلاب در مساجد» با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه سمنان در مسجد الزهرا(س) برگزار شد.
شناسه خبر : 59944 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۰:۲۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ شامگاه جمعه سومین شب از برنامه های جشن« بهار انقلاب در مساجد» با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطیعی ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در مسجد الزهرا(س) برگزار شد.

 

حجت الاسلام« حسن مردانی» در این مراسم با بیان اینکه امام راحل در برابر هیبت پوشالی طاغوت ایستادگی کرد، بیان کرد: امام خمینی(ره) با حمایت مردم در برابر استکبار جهانی ایستاد و ایران اسلامی را به عنوان الگویی مناسب برای کشورهای مختلف جهان برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی معرفی کرد.

 

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه امروز اگر یمنی ها از کشور خود دفاع می کنند برگرفته از توحید الهی است ،افزود: رزمندگان انصار الله یمن و جبهه مقاومت در غزه و فلسطین با تاسی از رزمندگان اسلام در ایران اسلامی در برابر مستکبران آمریکا و اسرائیل ایستادگی می کنند.

 

وی با بیان اینکه زمانی دولت بریتانیا از غرب تا شرق را در اختیار داشت ،تصریح کرد: اما امروز شاهد هستیم که آمریکا و استکبار جهانی  به فضل الهی از کشورهای مختلف خاورمیانه خارج شده اندو تمدن غربی رو به فروپاشی است

 

بیان خاطره توسط یکی از رزمندگان دوران انقلاب ، مسابقه حضور و اهداء جوایز به نوجوانان توسط نماینده ولی فقیه در استان از دیگر برنامه های این مراسم بود که به همت کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله(ص) مسجد الزهرا(س) و کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان برگزار شد.