انقلاب اسلامی ایران به معنای واقعی صادر شده است
انقلاب اسلامي ايران به معناي واقعي صادر شده است
استاندار سمنان در جمع نماز گزاران مسجد امام جعفر صادق(ع):

انقلاب اسلامی ایران به معنای واقعی صادر شده است

هاشمي با گراميداشت چهل و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: انقلاب ما به معناي واقعي صادر شده است و امروز مردم يمن و غزه با پيروي از ايران اسلامي در مقابل استکبارجهاني ايستادگي کرده اند.
شناسه خبر : 59945 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۰:۲۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ «سید محمدرضا هاشمی» شامگاه جمعه در نشست تبیینی انتخابات در مسجد امام جعفر صادق (ع) و کانون فرهنگی هنری تسنیمی بهشت با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر بیان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه ای دارد  و  مردم یمن و غزه با پیروی از ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده اند.

استاندار سمنان با بیان اینکه به لطف خدا و حمایت های مردم ولایتمدار ایران اسلامی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار است ،افزود:  ولایت فقیه و حمایت مردم دو نعمت ببزرگ برای انقلاب اسلامی است که نظام جمهوری اسلامی اوایل انقلاب با حضور امام راحل و امروز نیز رهبر معظم انقلاب با حمایت مردم ولایتمدار قله های پر افتخار را در جهان فتح کرده است.

 

وی با تاکید بر اینکه موفقیت های نظام جمهوری اسلامی باید معرفی شود، تصریح کرد: پرتاب ماهواره به فضا را باید تبریک  گفت و مردم ما می دانن که  در قبل از انقلاب توان ساخت سیم خاردار نبود اما اکنون به جايگاه والایی رسیدیم که جزء  ۸ کشور تولید کننده تسلیحات جهان قرار داریم.

 

هاشمی با بیان اینکه استان سمنان نیز در سطح کشوری در عرصه های مختلف جایگاه برتر را در اختیار دارد، افزود: موفقیت های علمی،اقتصادی، امنیتی و... در استان مرهون تلاش های همه مردم و مسئولان و نیروهای امنیتی در استان می باشد.

 

استاندار سمنان با بیان اینکه 2  یوم الله را پیش رو داریم، گفت: در یوم الله 22 بهمن ماه ملت ایران اسلامی با حضور پرشور خود حماسه دیگری را خلق خواهند کرد و جشن با شکوهی در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار خواهند کرد.

 

وی تاکید کرد: انتخابات 11 اسفند ماه نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و مردم به عشق شهدا و رهبری پای صندوق های رای خواهند آمد و راهبرد دشمن که مشارکت ضعیف است را خنثي خواهند کرد .

 

هاشمی در پایان از حضور پرشور نوجوانان و جوانان در مسجد امام جعفر صادق(ع) و کانون فرهنگی هنری تسنیمی بهشت تشکر و قدردانی کرد.