حضور مردم در انتخابات چندین برابر پرتاب ماهواره تاثیر دارد
حضور مردم در انتخابات چندين برابر پرتاب ماهواره تاثير دارد
استاندار سمنان در جمع نمازگزاران مسجد امام هادی(ع)سرخه:

حضور مردم در انتخابات چندین برابر پرتاب ماهواره تاثیر دارد

هاشمي با اشاره به اهميت مشارکت قوي در انتخابات اسفند ماه، گفت: حضور مردم در انتخابات و مشارکت قوي چندين برابر پرتاب ماهواره به فضا تاثير خواهد داشت.
شناسه خبر : 59972 تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۲:۳۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ «سید محمدرضا هاشمی» در نشست تبیینی انتخابات مسجد و کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) سرخه با اشاره به اینکه هر صندوق در یک شهر یک ماهواره برای ایران اسلامی است که عامل موفقیتی برای نظام جمهوری اسلامی می باشد، بیان کرد: حضور مردم در انتخابات و مشارکت قوی چندین برابر پرتاب ماهواره به فضا تاثیر خواهد داشت.

 

استاندار سمنان با اشاره به پیرفت ها و موفقیت های ایران اسلامی در طول عمر 45 ساله انقلاب اسلامی، افزود: پیشرفت ایران در حوزه پزشکی و علمی بسیار خوب بوده است و بسیاری از بزرگان به یاد دارند که در قبل از انقلاب در این حوزه ضعف بسیاری وجود داشت.

 

وی گفت: در حوزه کشاورزی در قبل از انقلاب بسیاری از نیاز مردم از سایر کشورها تامین شده بود اما به برکت انقلاب اسلامی ایران به جایگاه خوبی رسیده ایم که امروز در بسیاری از  محصولات زمینه صادرات نیز فراهم است.

 

هاشمی در ادامه با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت مردمی آیت الله رئیسی به حوزه صنعت ،افزود: در این دولت یک واحد صنعتی در استان تعطیل نشده است و در حوزه عمرانی بسیاری از پروژه‌های معطل مانده به بهره بردای رسیده است.

 

استاندار سمنان با اشاره به اینکه امروز بزرگترین سوله سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران بومی در سرخه قرار دارد،گفت: به لطف الهی و تلاش مسئولان بسیاری از روستاها که از نعمت گاز محروم بودند امروز گازرسانی شده اند.

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات اسفند ماه سال جاری بیان ن کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام ها و دیدارهای مختلف کلید وازه هایی را برای انتخابات مطرح کرده اند و تاکید داشتند که هر کسی مخاطبی دارد وظیفه دارد برای انتخابات و افزایش مشارکت تلاش کند.

 

نشست های تبیینی انتخابات با حضور استاندار سمنان و مدیران دستگاه های اجرایی استان به دعوت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در مساجد سطح استان برگزار می گردد.