همه شهرداران مناطق شهر سمنان باید در تمام مساجد حضور یابند
همه شهرداران مناطق شهر سمنان بايد در تمام مساجد حضور يابند
شهردار سمنان:

همه شهرداران مناطق شهر سمنان باید در تمام مساجد حضور یابند

موسوي گفت: تمامي شهرداران مناطق شهر سمنان بايد در مساجد حضور يابند و از نزديک با مردم ديدار و گفتگو داشته و براي حل مشکل مردم اقدام نمايند.
شناسه خبر : 59973 تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۲:۳۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛«سید حسین موسوی» در چهارمین شب مراسم جشن بهار انقلاب در مساجد در جمع نماز گزاران مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرک جانبازان با بیان اینکه شهرداری سمنان با طرح ها و برنامه هایی که در دستور کار دارد اقدامات خوبی را در سطح شهر انجام خواهد داد.

 

شهردار سمنان با تاکید بر حضور شهرداران مناطق سمنان در مساجد سطح شهر، افزود:مشکلات منطقه که توسط مردم در مساجد مطرح می شود بصورت میدانی بررسی شده و برای حل این مشکلات برنامه ریزی لازم صورت خواهد گرفت.

 

وی با اشاره به موفقیت های شهر سمنان در زمینه پایتخت کتاب ایران  و نماینده ایران در اتحادیه بین المللی جاده ابریشم ،افزود: این موفقیت ها با حمایت مردم و همکاری مسئولان استان و شهرستان رقم خورده است و باید تلاش کرد تا این موفقیت ها ادامه دار باشد.

 

موسوی در ادامه با اشاره به اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تشریح خدمات به مردم است تا موجب امیدآفرینی در جامعه شود، گفت: مشارکت مردم و شهروندان در آبادانی و توسعه شهر بسیار مهم است و هر اتفاقی باید دوجانبه باشد و انتخابات ۱۱ اسفند ماه حضور مردم و مشارکت قوی موجب تقویت کشور و شهرها خواهد شد.