موتور پیشران اقتصاد در ایران اسلامی حرکت کرده است
موتور پيشران اقتصاد در ايران اسلامي حرکت کرده است
فرماندار سمنان در جمع نمازگزاران مسجد سید الشهداء(ع):

موتور پیشران اقتصاد در ایران اسلامی حرکت کرده است

بهرامي با اشاره به دستاورد هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي، گفت: موتور پيشران اقتصاد در ايران اسلامي حرکت کرده است و آثار آن در جامعه ديده خواهد شد.
شناسه خبر : 60001 تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۲:۰۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ «محمد بهرامی» در پنجمین شب مراسم جشن بهار انقلاب در مساجد به میزبانی مسجد و کانون فرهنگی هنری سید الشهداء(ع) با گراميداشت ايام الله دهه مبارک فجر،  بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران صاحب دارد و صاحب اصلی این انقلاب امام زمان(عج) است و شهدای گرانقدر نیر ناظر اعمال همه مردم و مسئولان هستند.

 

فرماندار سمنان با بیان اینکه موتور پیشران اقتصاد در ایران اسلامی  حرکت کرده است، افزود : نتایج و اثرات پیشرفت های ایران اسلامی در حوزه اقتصادی به مرور در جامعه دیده خواهد شد و مردم نتایج تلاش های خدمتگزاران خود در دولت مردمی آیت الله رئیسی را خواهند دید.

 

وی با اشاره افتخارات و موفقیت های استان سمنان در عرصه های مختلف اقاصادی،علمی،صنعتی و ... تصریح کرد: امروز در استان سمنان نیروی کار مورد نیاز است و زمینه اشتغال فراهم است و این ظرفیت بزرگ یک افتخار بزرگ است که یک واحد صنعتی در دولت مردمی تعطیل نشده است.

 

بهرامی با تقدیر از برگزاری جشن های بهار اتقلاب در مساجد در طول دهه مبارک فجر، بیان کرد: حضور مدیران در این برنامه ها و برپایی میز خدمت در مساجد زمینه ای برای حل مشکلات مردم است و بسیاری از مردم که زمینه حضور در ادارات را برای حل مسائل و مشکلات ندارند در این برنامه ها موارد را مطرح کرده و مورد بررسی قرار می گیرد.

 

فرماندار سمنان  با تقدير از شهردار و مجموعه شهرداری در زمینه حضور در مساجد، افزود:به  شهرداران  مناطق سمنان تکلیف شده است تا در مساجد حضور پیدا کنند و به طور مستقیم با مردم گفتگو کنند.

 

وی در پایان با بیان اینکه  حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه مقدمه برگزاری انتخابات پرشور اسفند ماه می باشد، گفت: حضور حماسی مردم و مشارکت قوي در انتخابات موجب یاس و ناامیدی  دشمن خواهد شد و توطئه و فتنه دشمن خنثي می شود.

 

بهرامی افزود: شبکه ای سالها بر طبل نابودی جمهوری اسلامی کوبید اما امروز شاهد هستیم در شب آغاز دهه فجر این شیکه ضد انقلاب رسما نابود شد و تعطیل شد و این نشان از نظارت و توجه شهدا به این مملکت است.