مردم مسجد در محله خود برای مشارکت در انتخابات تبلیغ کنند
مردم مسجد در محله خود براي مشارکت در انتخابات تبليغ کنند
استاندار سمنان:

مردم مسجد در محله خود برای مشارکت در انتخابات تبلیغ کنند

هاشمي گفت: مردم و نمازگزاران مسجد در محله خود بايد براي افزايش مشارکت در انتخابات تلاش کنند و تشويق ساير مردم زمينه مشارکت پرشور در انتخابات اسفند ماه سالجاري فراهم شود.
شناسه خبر : 60002 تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۲:۱۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ «سید محمدرضا هاشمی» در نشست تبیینی انتخابات در مسجد امام علی(ع) و کانون فرهنگی هنری یاد یاران مهدیشهر با اشاره گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، افزود: در یوم الله ۲۲ بهمن گلبانگ الله اکبر از مساجد طنین انداز خواهد شد و امیدواریم با حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات  ۱۱ اسفند نیز جشن مشارکت قوی مردم را برگزار کنیم.

 

استاندار سمنان با اشاره به اینکه اهالی مسجد در زمینه های مختلف نشان داده اند که پیشقدم بوده اند، گفت: اهالی مسجد با ولایتمداری جلوتر از بقیه در پای صندوق های رای حضور خواهند یافت اما مسجدی ها باید برای مشارکت بیشتر و قوی سایر مردم در انتخابات نیز همکاری کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به ولایتمداری مردم شهرستان مهدیشهر، بیان کرد: شهرستان مهدیشهر با توجه به قدمت  تاریخی و ظرفیت های بزرگ ایل سنگسر جایگاه ویژه ای در استان سمنان دارد و انتظار می رود در ایام الله پیش رو همگام با سایر مردم ایران اسلامی و استان سمنان حماسه حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه و انتخابات اسفند ماه را جشن گیرند.

 

هاشمی با بیان اینکه برای مشارکت قوی از آبروی خود هزینه کنیم  تا زمینه حضور مردم بیشتر شود،گفت: مردم به عشق شهدا و رهبری پای صندوق های رای خواهند آمد و راهبرد دشمن که مشارکت ضعیف است را خنثي خواهند کرد و حضور مسئولان در مساجد و در جمع مردم برای افزایش امید در جامعه و افزایش مشارکت است.