از خانواده شهید مدافع حرم«سید نورالله فخری» در سمنان تجلیل شد
از خانواده شهيد مدافع حرم«سيد نورالله فخري» در سمنان تجليل شد
بمناسبت دهه مبارک فجر؛

از خانواده شهید مدافع حرم«سید نورالله فخری» در سمنان تجلیل شد

همزمان با ايام الله دهه مبارک فجر از خانواده شهيد مدافع حرم «سيد نورالله فخري» در سمنان تجليل شد.
شناسه خبر : 60073 تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان به همراه سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سمنان با حضور در منزل شهید مدافع حرم«سید نورالله فخری» از خانواده این شهید تجلیل کردند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در این دیدار با گرامیداشت یاد و نام شهدا بویژه شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم، بیان کرد: دهه فجر یک فرصت مغتنم برای دیدار با خانواده معظم شهدا و تجلیل از روحیه ایثار و ازخود گذشتگی این خانواده ها می باشد که فرزندان خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب فدا کردند.

 

«محمد امین حقیقت» دیدار با خانواده معظم شهدا را یک توفیق بزرگ دانست و افزود: امیدواریم دعای مادران شهدا برای خدمت بهتر به مردم نصیبمان شود تا بتواین دین خود را به شهدا و انقلاب به بهترین نحو ادا کنیم.

 

وی با بیان اینکه همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، گفت: خدمت به مردم همواره مورد توجه شهدای گرانقدر بوده است و امروز نیز این شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما می باشند و باید به بهترین نحو برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

 

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سمنان نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم بویژه شهدای تیپ فاطمیون، بیان کرد: شهدای مدافع حرم بسیار مظلوم هستند و هنوز نیز در خط مقدم  جبهه مبارزه با دشمنان اسلام حضور دارند و این مدافعان حرم با شجاعت خود  ره صدساله را در یک رفتند .

 

«یوسف کلیج» تکریم از خانواده معظم شهدا را وظیفه مسئولان و مردم دانست و افزود: همه ما مردم و مسئولان جامعه اسلامی مدیون خون شهدا هستیم و کار و زندگی امروز به لطف رشادت ها و دلاوری های آنان است و امروز وظیفه داریم با خدمت بی منت به مردم راه آنان را ادامه دهیم.

 

وی خدمت به مادران شهدا را یک توفیق الهی  دانست و افزود: مادردر هر خانواده  فردی تکرار نشدنی است  و مادران شهدا که  جایگاه ویژه ای در جامعه اسلامی دارند و امیدواریم  همه ما مشمول دعای خیر مادران شهدا برای فرزندان خود شویم.

 

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سمنان با بیان اینکه امنیت ایران اسلامی در منطقه مرهون رشادت های رزمنداگان اسلام و مدافعین حرم و مدافعین امنیت می باشد، افزود: ایران اسلامی نقطه امنی در منطقه است و امید کشورهای منطقه می باشد و مردم افغانستان نیز نسبت به ایران اسلامی ارادت ویژه دارند.

 

شهید« نورالله فخری» از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون می باشد که سال 1395 به درجه رفیع شهادت نائل شدند.