انتخابات یک تکلیف الهی و حق مردم است
انتخابات يک تکليف الهي و حق مردم است
امام جمعه میامی:

انتخابات یک تکلیف الهی و حق مردم است

حجت الاسلام عزيزي گفت: مردم ايران اسلامي از ابتداي انقلاب در همه صحنه ها حضور پرشور داشته اند و شرکت در انتخابات يک تکليف الهي و حق مردم است و امروز هم پايه اصول و فروع دين انتخابات است.
شناسه خبر : 60261 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ حجت الاسلام« محمد عزیزی» در مراسم گرامیداشت اسام الله دهه مبارک فجر در مسجد امام حسن مجتبی(ع) میامی با تبریک عید مبعث و ایام الله دهه مبارک فجر ، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران و انقلاب هایی که بعد از آن صورت گرفته است برگرفته از انقلاب امام خمینی(ره)  بوده است و به سادگی بدست نیامده است و رژیم طاغوت فشارهای زیادی بر ملت وارد کردند اما مردم برای این انقلاب بیش از  ۹۸ درصد رای دادند.

 

امام جمعه میامی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب تا الان را باید بررسی کرده و دستاوردهای انقلاب بیان شود، افزود:  امروز کشور ما جهش عجیبی داشته است و باید نگاه کنیم که کجا بوده ایم و به کجا رسیده ایم و وقتی نگاه می‌کنیم به جامعه مشکلات در زمینه های مختلف دیده می شود اما در مقایسه با قبل لز انقلاب پیشرفت های بسیاری داشته ایم.

 

وی با شاره به تحولات اخیر در منطقه بویژه انقلاب مردم غزه و یمن، گفت: انقلاب امروز که در غزه شکل گرفته است برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است و این انقلاب پیروز خواهد شد و اخیرا رهبر معظم انقلاب نیز  فرمودند به قله می رسیم.

 

حجت الاسلام عزیزی  با اشاره به اهمیت انتخابات در اسفند ماه سالجاری ، بیان کرد: مردم ایران اسلامی در همه صحنه ها حضور پرشور داشته اند و انتخابات یک تکلیف الهی و حق مردم است و امروز هم پایه اصول و فروع دین انتخابات است.

 

امام جمعه میامی با بیان اینکه انتخابات مظهر اقتدار ملی است و پشتوانه مردمی در انتخابات با مشارکت بیشتر مستحکم تر خواهد شد، تاکید کرد: تمام دشمنان ایران را محاصره اقتصادی کرده اند و چشم به ایران دوخته اند تا ببینند انتخابات ایران چه خواهد شد اما ملت بصیر ایران با مشارکت قوی در انتخابات توطئه دشمنان را خنثي خواهد کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات موجب زانو زدن اسرائیل و آمریکا در برابر ایران خواهد شد ،افزود: نگاه به انتخابات ایران به گونه است که در صورت حضور پرشور مردم موجب امنیت ایران در منطقه و استحکام نظام مقدس جمهوري اسلامي خواهد شد.