انتخابات تابلوی قدرت ملت ایران است
انتخابات تابلوي قدرت ملت ايران است
رئیس قرارگاه عمار:

انتخابات تابلوی قدرت ملت ایران است

رييس قرارگاه عمار انتخابات را تابلوي قدرت ملت ايران در اين روزها دانست و گفت: انتخابات امنيت ملي ما را بالا مي برد و صندوق هاي راي موضوع مهم نبرد ما با دشمن است که به ياري انقلاب مشارکت قوي را شاهد خواهيم بود.
شناسه خبر : 60290 تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۱:۰۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، حجت الاسلام «مهدی طائب» در مراسم جشن بهار انقلاب در مساجد در مسجد پنج تن آل عبا(ع) سمنان با اشاره به حضور حماسی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه، بیان کرد: ۲۲ بهمن ماه به معنای واقعی یوم الله است که به یاری خداوند پیروزی نصیب ملت ایران شد و امسال چهل و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را جشن گرفتیم.

 

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه دشمنان ایران و اسلام در تصمیم و محاسبات خود دچار اشتباه شده اند، افزود: این اشتباه دشمنان نشانه از حمایت خداوند و امام زمان(عج) از نظام مقدس جمهوري اسلامي است که خداوند همواره پشتیبان حق بوده است .

 

وی با بیان اینکه دشمنان ما اشتباهات محاسباتی در زمینه انقلاب داشته اند، گفت: تمام تئوریسین های دشمن با برگزاری جلسات مختلف باز هم دچار اشتباه در محاسبه شدند.

 

حجت الاسلام طائب با اشاره به اینکه امام راحل هدف گذاری خوبی داشته‌است البته هرچه جلوتر برویم راه سخت تر خواهد شود و تا لحظه ظهور این سختی ها بیشتر نیز می شود، گفت: انقلاب اسلامی ایران مقدمه ساز ظهور است و بیشترین مطلب مورد تاکید امام راحل نیز مقدمه سازی ظهور می باشد.

 

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه آمریکا به فرموده امام راحل شیطان بزرگ است و برای زمینه سازی ظهور باید در برابر این شیطان بزرگ ایستادگی کرد، تصریح کرد: خط تماس پایان پذیری کار نابودی اسرائیل است و همواره امام و رهبری تاکید داشتند اسرائیل باید از صحنه روزگار باید محو شود.

وی با بیان اینکه دشمن اشتباهات مختلفی را داشته است که ما به قله نزدیک شده ایم، گفت:ترور های شخصیت های انقلاب اسلامی و ایجاد داعش یک اشتباه بزرگ توسط استکبار جهانی بود و یک اشتباه بزرگ اسرائیل نیز پاسخ به طوفان الاقصی بوده است.

 

حجت الاسلام طائب گفت: انتقام سخت با عنایت الهی صورت خواهد گرفت که امروز شاهد مقاومت مردم غزه و یمن با جنایتکاران استکبار جهانی می باشد. انتخابات را تابلوي قدرت ملت ایران در این روزها دانست و گفت: انتخابات امنیت ملی ما را بالا می برد و صندوق های رای موضوع مهم نبرد ما با دشمن است که به یاری انقلاب مشارکت قوی را شاهد خواهیم بود.