همکاری کانون های مساجد و دانشگاه ها در زمینه توانمند سازی مخاطبین کانونها
همکاري کانون هاي مساجد و دانشگاه ها در زمينه توانمند سازي مخاطبين کانونها
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان :

همکاری کانون های مساجد و دانشگاه ها در زمینه توانمند سازی مخاطبین کانونها

حقيقت با اشاره به ضرورت توانمند سازي مخاطبين در کانون هاي مساجد، گفت: استفاده از ظرفيت دانشگاه ها بويژه در حوزه تربيتي از برنامه هاي اين ستاد در حزوه توانمندسازي مخاطبين مي باشد.
شناسه خبر : 60318 تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۱۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ « محمد امین حقیقت» در دیدار  با مسئول نهاد نماندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان سمنان با بیان اینکه  شبکه کانون های فرهنگی هنری  مساجد گسترده است و در بسیاری از نقاط روستایی و شهری دارای کانون می باشند،بیان کرد: فعالیت های این کانون بصورت منظم و در راستای ریل گداری سامانه بچه های مسجد با هدف جذب کودکان،نوجوانان و جوانان  در مساجد در حال اجرا می باشد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه در این دوره مدیریتی 4  راهبرد در دستور کار می باشد،افزود: یکی از مهمترین راهبردها توانمند سازی مخاطبین می باشد که در این حوزه  دانشگاه می  تواند به ما کمک کند و بویژه در حوزه تربیتی و معرفتی  ما را یاری کنند.

 

حقیقت با بیان اینکه مخاطبین کانون ها تمامی اهالی محله مسجدی می باشند و برای همه این افراد باید برنامه ریزی کرد،گفت: فعالیت های جریان ساز محوريت برنامه های کانون های مساجد می باشد و در این راستا کانون های تخصصی خواهران، طرح مسجد پایگاه قرآنی، طرح تئاتر شبستان و... در کانون ها در حال اجرا می باشد.

 

وی با بیان اینکه در زمینه تقویت و افزایش کانون ها تأسیس کانون در مساجد دانشگاه ها نیز در دستور کار می باشد، گفت: برنامه های کانون های مساجد در قالب خاص و بصورت جریان ساز در دانشگاه ها نیز اجرا خواهد شد تا زمینه ای برای تحقق آرمان مسجد محوری در دانشگاه ها نیز فراهم شود.