جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) در کانون نورالمهدی(عج) مهدیشهر برگزار می شود
جشن ميلاد حضرت علي اکبر(ع) در کانون نورالمهدي(عج) مهديشهر برگزار مي شود
همزمان با روز جوان؛

جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) در کانون نورالمهدی(عج) مهدیشهر برگزار می شود

خاکباز از برگزاري مراسم جشن ولادت حضرت علي اکبر(ع) و روز جوان در مسجد حضرت ابالفضل(ع) توسط کانون فرهنگي هنري نورالمهدي(عج) مهديشهر خبر داد.
شناسه خبر : 60548 تاریخ انتشار : ۱ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۰۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛« لطف الله خاکباز» با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان بیان کرد: جشن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با محوریت کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) در مسجد حضرت ابالفضل(ع) مهدیشهر برگزار خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) مهدیشهر با بیان اینکه این مراسم در روز چهارشنبه 2 اسفند ماه و همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد، افزود: در این مراسم دکتر محمد عباسی سخنرانی و مهران پور طاهریان نیز مدیحه سرای خواهد کرد.

 

وی افزود: اجرای سرود، برگزاری مسابقه، تجلیل از جوانان فعال و موفق شهرستان و ... از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود .

 

خاکباز با گرامیداشت یاد و نام مرحوم مهدی ذوالفقاریان ، مدیر فقید کانون نورالمهدی(عج) مهدیشهر، بیان کرد: جشن روز جوان با محوریت کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) مهدیشهر بیش از 16 سال در مسجد حضرت ابالفضل(عج) مهدیشهر  با تدبیر مدیر فقید کانون  برگزار می شود که امسال نیز این مراسم با حضور پرشکوه مردم و به یاد مرحوم ذوالفقاریان برگزار خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) مهدیشهر افزود: این مراسم با همکاری کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج)،پایگاه بسیج حضرت ابوالفضل(عج) ،سپاه ناحیه مهدیشهر ، هیئت خدام العباس(ع) و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) مهدیشهر برگزار می شود.