جذب نوجوانان و جوانان به مساجد محوریت طرح «مسجد،پایگاه قرآنی» باشد
جذب نوجوانان و جوانان به مساجد محوريت طرح «مسجد،پايگاه قرآني» باشد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان:

جذب نوجوانان و جوانان به مساجد محوریت طرح «مسجد،پایگاه قرآنی» باشد

حجت الاسلام والمسلمين مطيعي با تقدير از اجراي طرح ملي« مسجد،پايگاه قرآني» در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، گفت: راهکارهاي مناسب براي پياده سازي طرح «مسجد،پايگاه قرآني» با حضور گسترده نوجوانان و جوانان در مساجد مورد توجه قرار گيرد.
شناسه خبر : 60660 تاریخ انتشار : ۷ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۲۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ حجت الاسلام والمسلمین « مرتضی مطیعی» در صد و نهمین جلسه شورای فرهنگی عمومی استان سمنان با تقدیر از اجرای طرح ملی« مسجد، پایگاه قرآنی» در کانون های فرهنگی هنری مساجد،بیان کرد: این طرح ملی باید به معنای واقعی در مساجد عملیاتی شود و راهکارهای مناسب برای جذب بیشتر نوجوانان و جوانان و مستمعین در این طرح اندیشیده شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه راهکارهای مناسب برای پیاده سازی طرح «مسجد،پایگاه قرآنی» با حضور گسترده نوجوانان و جوانان در مساجد مورد توجه قرار گیرد، افزود: حضور گسترده نوجوانان و جوانان در مساجد موجب رونق بیشتر فعالیت های مساجد خواهد شد که با تعامل و همکاری ارکان مسجد زمینه حضور بیشتر اقشار مختلف در مساجد فراهم خواهد شد.

 

وی با اشاره به نزدیک  شدن به انتخابات 11 اسفند ماه، گفت: برگزاري ۳۰ جلسه با محوريت انتخابات بسیار ارزشمند است و زحمات و تلاش های همه نهاد ها برای برگزاری انتخابات جای تقدیر دارد.

 

امام جمعه سمنان با اشاره به مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی ، تاکید کرد: کاندیدا ها و حامیان آنان باید چند نکته را توجه داشته باشند که در تبلیغات از تخریب و توهین به دیگران پرهیز کنند و در زمینه تبلیغات که در سطح شهرها پخش می شود ادعاهای دروغ در تبلیغات مطرح نشود و همچنین از سیاه نمایی در تبلیغات پرهیز شود.