بچه های مسجد بصورت گروهی در انتخابات شرکت خواهند کرد
بچه هاي مسجد بصورت گروهي در انتخابات شرکت خواهند کرد
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

بچه های مسجد بصورت گروهی در انتخابات شرکت خواهند کرد

حقيقت با تاکيد بر اهميت مشارکت گسترده در انتخابات 11 اسفند ماه، گفت: حضور گروهي اهالي و بچه هاي مسجد در پاي صندوق هاي راي قطعا تاثير بسزايي در شور و نشاط اجتماعي در راستاي افزايش مشارکت در انتخابات خواهد داشت.
شناسه خبر : 60709 تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛« محمد امین حقیقت»  با اشاره به اهمیت تعاون در دین مبین اسلام بیان کرد:  از منظر قرآن کریم آن چیزی که حلقه مومنین را از فاسقین متمایز می کند تعاون بر نیکی و خوبی و فاصله گرفتن از تعاون اثم و عدوان دشمنان خدا است و به همین جهت خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید« تعاونوا علی البر و التقوی و لا تعاونوا علی الاثم والعدوان».

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: حضور در انتخابات در شرایط کنونی که مقام معظم رهبری فرموده اند که ما به قله نزدیک شده ایم و پیروزی قطعی است به معنای تقویت نظام برخاسته از خون هزاران شهیدی است که این نهال انقلاب را آبیاری کرده اند و امروز به درختی تنومند تبدیل شده است.

 

وی تصریح کرد: قطعا رای تک تک مردم ایران اسلامی می تواند تعاون بر نیکی و تقوا باشد و در مقابل آن عدم مشارکت در انتخابات از مصادیق بارز تعاون بر اثم وهمکاری با دشمن است چرا که خواسته مهم دشمنان عدم مشارکت در انتخابات است.

 

حقیقت با تاکید بر اهمیت حضور گسترده مردم ایران اسلامی در پای صندوق های رای، گفت: بی‌شک حضور حداکثری مردم موقعیت‌شناس ایران اسلامی و به‌ویژه اهالی  مساجد  و اعضاء کانون های فرهنگی هنری به‌عنوان سربازان سنگر انقلاب در مساجد  در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر به جهان و جهانیان ثابت خواهد کرد نظام جمهوری اسلامی ‌که نظامی برآمده از انقلابی مردمی است، از همان آغاز بر اساس خواست و اراده مردم تأسیس شده و مبتنی و متکی بر قدرت مردمی بوده و با حمایت و پشتیبانی مردم تداوم یافته است.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: قطعا اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان که در سنگر مسجد مشغول خدمت هستند از نیکان و ابرار در جامعه می باشند و به مصداق آیه قرآن کریم در انتخابات حضور گسترده وو پرشور خواهند داشت اما انتظار می رود که بچه های مسجد علاوه بر حضور خود،  در زمینه حضور نزدیکان و اقوام در پای صندوق های رای نیز تلاش کنند و افرادی که به هر علتی برای شرکت در انتخابات مردد هستند شناسایی و برای حضور در انتخابات آنان را  تشویق و دعوت نمایند.

 

وی در پایان تاکید کرد: حضور گروهی اهالی و بچه های مسجد در پای صندوق های رای قطعا تاثیر بسزایی در شور و نشاط اجتماعی در راستای افزایش مشارکت در انتخابات خواهد داشت.