تجلیل از مدیران پیشکسوت کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان سمنان
تجليل از مديران پيشکسوت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در استان سمنان
همزمان با 18 اسفند ماه انجام شد؛

تجلیل از مدیران پیشکسوت کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان سمنان

همزمان با فرارسيدن 18 اسفند،سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد از مديران پيشکسوت کانونهاي استان تجليل شد.
شناسه خبر : 60886 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۵۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ همزمان با فرارسیدن 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد از مدیران پیشکسوت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تجلیل شد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، بیان کرد: کانون های مساجد با هدف مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن و جذب بیشتر نوجوانان و جوانان به مساجد در سال   و با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تاسیس شدند.

 

«محمد امین حقیقت» با اشاره به اینکه بیش از 3 دهه از فعالیت این کانون گذشته است، افزود: در حال حاضر در استان سمنان 279 کانون فرهنگی هنری مساجد با بیش از 27 هزار عضو در سطح استان مشغول فعالیت می باشند.

 

وی با تقدیر از تلاش های مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد در اجرای برنامه های مختلف در طول سال ،تصریح کرد: تجلیل از مدیران پیشکسوت یکی از مهمترین برنامه های ستاد استان سمنان در گرامیداشت سالرئز تاسیس کانون های مساجد بوده است که توفیق شده است تا با تجلیل از این پیشکسوتان از زحمات و تلاش های چندین ساله بزرگواران تقدیر و تشکر کنیم.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف با محوریت کانون های مساجد ، بیان کرد: اجرای طرح «مسجد، پایگاه قرآنی» ، تئاتر شبستان، مسابقات قرآنی مدهامتان، اجرای سرود و ... از مهمترین برنامه های کانون ها بوده است که امیدواریم در سال جدید نیز شاهد موفقیت بیشتر کانون های مساجد استان باشیم.