بازدید و تقدیر از کانون های مساجد فعال و برتر استان سمنان
بازديد و تقدير از کانون هاي مساجد فعال و برتر استان سمنان
بمناسبت 18 اسفند ماه انجام شد؛

بازدید و تقدیر از کانون های مساجد فعال و برتر استان سمنان

سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان با حضور در کانون هاي فعال و برتر استان ضمن بازديد از فعاليت هاي اين کانون ها از تلاش هاي مديران و اعضاء کانونها بمناسبت سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد تجليل کرد.
شناسه خبر : 60887 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۷:۰۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ همزمان با فرارسیدن 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با حضور در کانون های فرهنگی هنری مساجد فعال و برتر استان ضمن بازدید از فعالیت کانون ها ، از تلاش ها و زحمات مدیران و اعضاء کانون تجلیل کرد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در این بازدیدها با گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد ، بیان کرد: 18 اسفند فرصتی است تا از تلاش های ارزنده مدیران محترم کانون های فرهنگی هنری مساجد استان که در طول سال فعالیت هاو برنامه های مختلفی را اجرای می نمایند تقدیر و تشکر شود .

 

«محمد امین حقیقت » با اشاره کسب رتبه های برتر و شایسته تقدیر توسط تعدادی از کانون های مساجد استان در سطح کشور ، افزود: قطعا با تلاش و پشتکار مدیران و اعضاء محترم کانون های مساجد استان می توانیم جایگاه های برتر و بیشتری را در سطح کشوری کسب نمائیم که امیدواریم در سال جدید با همت مدیران محترم کانون ها شاهد رونق بیشتر فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه 4 راهبرد در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در دستور کار است، بیان کرد: مدیران کانون ها در تحقق این 4 راهبرد نقش کلیدی خواهند داشت تا در نهایت به آرمان مسجد محوری که مهمترین اولویت کار کانون های خواهد بود برسیم.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه کسب رتبه برتر در سطح کشور و استان یک افتخار بزرگی است، گفت: حفظ این عنوان برتر نیازمند تلاش بیش از پیش است که امیدواریم کانون های مساجد استان همچون گذشتته با تعامل با ارکان مساجد و با محوریت امام جماعت مسجد در پیشبرد برنامه های فرهنگی و هنری در مساجد تلاش و برنامه ریزی داشته باشند.