کانون های مساجد از نقاط قوت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشند
کانون هاي مساجد از نقاط قوت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مي باشند
امام جمعه موقت بیارجمند:

کانون های مساجد از نقاط قوت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشند

حجت الاسلام باقري با تبريک سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، گفت: يکي از نقاط قوت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و سامانه جامع بچه هاي مسجد مي باشند .
شناسه خبر : 60891 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۱:۵۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ حجت الاسلام« حسین باقری» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بیارجمند با اشاره به فرارسیدن 18 اسفندماه ، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره بدنبال جذب حداکثری و دفع حداقلی در حوزه مساجد می باشند و  یکی از نقاط قوت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد و سامانه بچه های مسجد می باشند.

 

امام جمعه موقت بیارجمند افزود: از بچه های مسجدی انتظار می رود در این سامانه حضور پرشور داشته باشند و بدانند یک بچه مسجد در جامعه امروزی باید در عرصه فضای مجازی نیز حضور آگاهانه داشته باشد.

 

 حجت الاسلام باقری گفت: این سامانه یک فضای رقابتی سالم برای بچه های مسجد می باشد و همه اعضاء کانون فرهنگی هنری در این برنامه شرکت کنند و از خدمات این سامانه در جهت حضور پرشور تر در مساجد استفاده کنند.

 

وی تصریح کرد: همچنین این سامانه دارای دوره های آموزشی مختلفی می باشد که با مراجعه به این سامانه می توانند از این دوره ها استفاده کنند و این می طلبد که بچه های مسجد از این ظرفیت ها استفاده کنند.

 

امام جمعه موقت بیارجمند تاکید کرد: امروزه باید در تمامی علوم بروز باشیم و به طور ویژه در حوزه فضای مجازی باید اطلاعات خود را بالا ببریم و اگر ما محتوای مناسبی در فضای مجازی تولید نکنیم نوجوانان و جوانان ما آسیب های مختلفی خواهند دید.