فعالیت های کانون های مساجد توسط ائمه جماعات تبیین شود
فعاليت هاي کانون هاي مساجد توسط ائمه جماعات تبيين شود
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

فعالیت های کانون های مساجد توسط ائمه جماعات تبیین شود

حقيقت با اشاره به اجراي فعاليت هاي مختلف فرهنگي و هنري توسط کانون هاي مساجد،گفت: ائمه جماعات به عنوان فرمانده قرارگاه مسجد فعاليت هاي اين کانون ها را تبيين کنند.
شناسه خبر : 60918 تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ «محمد امین حقیقت» در جمع روحانیون و ائمه جماعات بخش بیارجمند با گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد ، بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و جذب کودکان،نوجوانانو جوانان به مساجد در سال 1371 تاسیس شده اند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی محوريت کار کانون های مساجد قرار دارد، افزود:  در این راستا دوره های آموزشی مختلف با محوریت سامانه بچه های مسجد برنامه ریزی شده است که هر عضو کانون می تواند از این دوره ها بهره مند شود.

 

وی با تاکید بر اینکه روحانیون و ائمه جماعات مساجد در تبیین نقش کانون ها در مساجد همکاری کنند، گفت:  فعاليت هاي متنوع و متعددی با محوریت کانون ها در مساجد صورت گرفته است که این برنامه ها باید بیش از پیش برای مردم تبیین شودو انتظار می رود ائمه جماعات در این راستا همکاری لازم را با کانون های مساجد داشته باشند.

 

حقیقت با اشاره به اینکه  شناسایی ظرفیت کانون ها موجب فعال تر شدن کانون و رشد بهتر فعالیت ها خواهد شد، افزود: احیاء مسجد محوري در دستور کار کانون های مساجد است که با همکاری نهاد و تشکل های مختلف رقم خواهد خورد که این نهاد ها ذیل امام جماعت در مساجد فعالیت خواهند داشت.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: پرچمدار اصلی مساجد ائمه جماعات هستند که در زمینه برنامه ریزی و روند اجرا و نظارت بر برنامه ها در مساجد توسط ارکان مسجد نقش مهمی را ایفا می کنند.