کانون های مساجد نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرها و روستا می باشند
کانون هاي مساجد نمايندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در شهرها و روستا مي باشند
قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

کانون های مساجد نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرها و روستا می باشند

رهبر با اشاره به فعاليت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در نقاط مختلف شهري و روستايي، گفت: کانون هاي مساجد نمايندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در شهر ها و روستاها مي باشند که برنامه هاي مختلف فرهنگي و هنري را اجرا مي کنند.
شناسه خبر : 60951 تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ «مجید رهبر» در مراسم تجلیل از مدیران پیشکسوت کانون های فرهنگی هنری مساجد سمنان با تبریک سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد ،بیان کرد: 18 اسفند ماه یک فرصتی جهت تکریم از مدیران پیشکسوت و فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد است که سالها وقت خود را برای تربیت نیروهای انقلابی در سنگر مسجد گذاشته اند و امروز شاهد حضور و موفقیت بچه های مسجدی در عرصه های مختلف می باشیم. 

 

قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نقاط مختلف شهری و روستایی می باشند که برنامه های مختلف فرهنگی و هنری را در مساجد اجرا می نمایند.

 

وی گفت: در بسیاری از فعالیت های سطح شهری و روستایی ازظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استفاده می شود که این کانون ها با دارا بودن نیروهای انقلابی ظرفیت بسیار بزرگی در اجرای فعالیت های فرهنگی،هنری و اجتماعی می باشند.

 

رهبر  با بیان اینکه استقبال مردم از برنامه های کانون های مساجد تاثیرگذاری خوبی دارد،  افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد با محوریت مردم در مناطق مختلف اجرای برنامه دارد که این مشارکت مردم در اجرای برنامه زمینه حضور بیشتر و استقبال بهتر از برنامه های فرهنگی و هنری را فراهم خواهد کرد.

 

در این دیدار ها از «محمد ابراهیم حمزه ای»مدیر کانون کانون فهنرگی هنر یانصار و «مجید دارایی» پیشکسوت کانون فرهنگی هنری سیدالشهداء(ع) سمنان تجلیل شد.